Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

mens
 mens

time:

Nä knappast, det var ju tvärtom en så himla ultrasvensk stavning att det inte går att bli svenskare! Du står nog högst på listan som det ser ut nu 

Ja så kan man ju se det. Är det några som har förståelse för felstavningar så är det väl ändå den familjen, om man nu får säga så.

SvaraCitera
mens
 mens

åh victor linnér <3

SvaraCitera

du sa att jag betedde mig konstigt
efter att du konfronterat mig
vad fan är inte du då
som läst mina facebookmeddelanden

SvaraCitera

i mina tankar just nu:

tror jag fått 1 jobbcrush. känns askonstigt. tyckte inte ens att han var snygg förut, men han verkar så himla mysig och rolig trots blyghet. känns som han har ett skal som jag vill skrapa på för att se vad som finns därunder.

SvaraCitera

Tror aldrig jag upplevt det som jobbigt att scrolla nedåt i listan över sidor.. 7820 sidor?!?!? SJUTUSENTVÅHUNDRAÅTTIO SIDOR?!?!?

SvaraCitera

Ni kommer att leva tillsamans för evigt.
Jag ser det i min spåkula

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

tack

SvaraCitera

Fantastiskt:

väljer att tolka d som utspel kring d1a

Blivande_japan: tror jag fått 1 jobbcrush. känns askonstigt. tyckte inte ens att han var snygg förut, men han verkar så himla mysig och rolig trots blyghet. känns som han har ett skal som jag vill skrapa på för att se vad som finns därunder.

SvaraCitera

tänk om man skulle hitta en kille man blir helt dökär i och glömmer exet, skulle vara skönt på ett sätt att upptäcka att det finns andra som är bra om inte bättre på vissa sätt. någon som är riktigt ödmjuk, snäll och rolig. det vill jag ha

SvaraCitera

men va i helvete hur blev klockan halv elva ens.. aja är väl bara att skruva ihop stoljäveln å mars i säng

SvaraCitera

Blivande_japan: väljer att tolka d som utspel kring d1a

Ja de va de

Sen såg jag ioförsig också framför mig hur han ber dig hämta hans telefon som ligger på ett bord... och du råkar komma åt en knapp och ser den här bakgrundsbilden

sverige-sveridge-fosterland_61532171.jpg

Men det kanske är ironsikt...
Tålamod..

SvaraCitera

S3ON:

tack

Tålamod!

SvaraCitera

Fantastiskt:

Ja de va de

Sen såg jag ioförsig också framför mig hur han ber dig hämta hans telefon som ligger på ett bord... och du råkar komma åt en knapp och ser den här bakgrundsbilden

sverige-sveridge-fosterland_61532171.jpg

Men det kanske är ironsikt...
Tålamod..

Gråter

tror risken är nästintill försumbar. iom att han är vegetarian har jag applicerat ett färdigt paket åsikter på honom. bl. a är han feminist och hatar sd. sannolikt röstar han vänster, eventuellt på vänsterpartiet, kanske miljöpartiet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa ska ringa imorrn, jag är jätte nervös 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är sugen på riktigt god mat men orkar inte sälla mig och laga typ potatisgratäng nu lr dyl. :(( synd att inga restauranger här i närheten har öppet sent om vardagskvällarna.......

är väl typ bara statiol som säljer korv och sånt dygnet runt till asshögt och ovärt pris 

SvaraCitera
latest comments