time:
Nä knappast, det var ju tvärtom en så himla ultrasvensk stavning att det inte går att bli svenskare! Du står nog högst på listan som det ser ut nu
Ja så kan man ju se det. Är det några som har förståelse för felstavningar så är det väl ändå den familjen, om man nu får säga så.
åh victor linnér <3
du sa att jag betedde mig konstigt
efter att du konfronterat mig
vad fan är inte du då
som läst mina facebookmeddelanden
i mina tankar just nu:
tror jag fått 1 jobbcrush. känns askonstigt. tyckte inte ens att han var snygg förut, men han verkar så himla mysig och rolig trots blyghet. känns som han har ett skal som jag vill skrapa på för att se vad som finns därunder.
Tror aldrig jag upplevt det som jobbigt att scrolla nedåt i listan över sidor.. 7820 sidor?!?!? SJUTUSENTVÅHUNDRAÅTTIO SIDOR?!?!?
Ni kommer att leva tillsamans för evigt.
Jag ser det i min spåkula
Fantastiskt:
Ni kommer att leva tillsamans för evigt.
Jag ser det i min spåkula
väljer att tolka d som utspel kring d1a
Blivande_japan: tror jag fått 1 jobbcrush. känns askonstigt. tyckte inte ens att han var snygg förut, men han verkar så himla mysig och rolig trots blyghet. känns som han har ett skal som jag vill skrapa på för att se vad som finns därunder.
tänk om man skulle hitta en kille man blir helt dökär i och glömmer exet, skulle vara skönt på ett sätt att upptäcka att det finns andra som är bra om inte bättre på vissa sätt. någon som är riktigt ödmjuk, snäll och rolig. det vill jag ha
men va i helvete hur blev klockan halv elva ens.. aja är väl bara att skruva ihop stoljäveln å mars i säng
Blivande_japan: väljer att tolka d som utspel kring d1a
Ja de va de
Sen såg jag ioförsig också framför mig hur han ber dig hämta hans telefon som ligger på ett bord... och du råkar komma åt en knapp och ser den här bakgrundsbilden

Men det kanske är ironsikt...
Tålamod..
Fantastiskt:
Ja de va deSen såg jag ioförsig också framför mig hur han ber dig hämta hans telefon som ligger på ett bord... och du råkar komma åt en knapp och ser den här bakgrundsbilden
Men det kanske är ironsikt...
Tålamod..

tror risken är nästintill försumbar. iom att han är vegetarian har jag applicerat ett färdigt paket åsikter på honom. bl. a är han feminist och hatar sd. sannolikt röstar han vänster, eventuellt på vänsterpartiet, kanske miljöpartiet.
Pappa ska ringa imorrn, jag är jätte nervös
Är sugen på riktigt god mat men orkar inte sälla mig och laga typ potatisgratäng nu lr dyl. :(( synd att inga restauranger här i närheten har öppet sent om vardagskvällarna.......
är väl typ bara statiol som säljer korv och sånt dygnet runt till asshögt och ovärt pris