Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Lounge

Var hatiskt mot homosexuella 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon: Eller att jag tycker att en kram blir jobbig om den varar längre än 3-5 sekunder. Men det är inte det ganska normalt?

Ju längre, ju bättre

mvh, trädkramare

SvaraCitera

Har mailat min vårdcentral om att ta blodprov för att kolla gluten-/laktosintolerans. Hoppas det är nåt av det.

SvaraCitera

Alltså vill inte bli diagnostiserad med IBS för då finns det inget konkret att göra åt det....

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mona Sahlin alltså, usch! 

SvaraCitera

Niklas:
Mona Sahlin alltså, usch! 

Ja. Försvarar alltid massinvandringen in i döden. Borde heta Mona Muslim.

SvaraCitera
mwo
 mwo

Tigerdrottningen:
Alltså vill inte bli diagnostiserad med IBS för då finns det inget konkret att göra åt det....

Ledsen

SvaraCitera
Lounge

käkar så himla mycket smärtstillande pga. alla möjliga krämpor

blev lycklig när jag hittade pamol (paracetamol) rabatterade till 10 kr

köpte fem pack

suck

har iaf idag fått yoga på recept 

SvaraCitera

"Finns det något vidrigare än kattbajs?"
"Ja, rutten fisk"

Jahaja 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har väldigt tråkigt och vill sova. Är inte trött :/ vill gå ut men får inte haha

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte säkert att skriva här. Man kan bli uppringd jag svär. Vågar inte skriva personliga saker i detta forum längre eftersom en kvinna kunde få tag på mina personuppgifter genom ett inlägg jag skrivit(hade inte skrivit personuppgifter i inlägget)hon ringde min mamma och skulle berätta om vad jag hade skrivit blev så rädd. Jag blev så jäkla rädd att jag fick ont i magen jädran. Får ångest varje gång jag skriver något :'( 

SvaraCitera
PMR
 PMR

salmisalami:
Det är inte säkert att skriva här. Man kan bli uppringd jag svär. Vågar inte skriva personliga saker i detta forum längre eftersom en kvinna kunde få tag på mina personuppgifter genom ett inlägg jag skrivit(hade inte skrivit personuppgifter i inlägget)hon ringde min mamma och skulle berätta om vad jag hade skrivit blev så rädd. Jag blev så jäkla rädd att jag fick ont i magen jädran. Får ångest varje gång jag skriver något :'( 

antar att du inte har en bild på dig själv som avatar?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör inget så länge inte hela ansiktet syns

SvaraCitera
PMR
 PMR

salmisalami:
Det gör inget så länge inte hela ansiktet syns

hade personligen inte haft om jag var extra rädd för att bli hittad. Kan vara att info och utseende stämmer överens. Såklart tycker jag att man borde kunna ha om man vill.

SvaraCitera
Ämnesstartare

A exakt 🙂 I agree

SvaraCitera
latest comments