Jag försöker klura ut hur den hur här sidan fungerar
Osthyvel:
Jag försöker klura ut hur den hur här sidan fungerar
sanningen är att den inte fungerar alls
Punda:
sanningen är att den inte fungerar alls
Det låter ju problematiskt. Men jag behöver inte fundera mer i alla fall!
Osthyvel:
Det låter ju problematiskt. Men jag behöver inte fundera mer i alla fall!
Näe, glad att man kan vara till hjälp.
förstår mig ej på de som följer denna tråden
Har 15 000 personer framför mig i kö. Syrran har bara 7000 så det här kanske går vägen
Hehe, en på tåget trodde att förarhytten var en toalett, så hon stod och ryckte i dörren...

9553 före mig nu
olidligt spännande
Har haft en um- sabbat på typ 2 dagar, det känns som en evighet.
Tåget beräknas avgå 16.30, ca 1,5 h senare. Vet inte var jag ska ta vägen. Det är så mkt människor överallt. Kommer bryta ihop.
OFDOFKDOKFOGOMDFOMGOD VI FICK BILJETTERNA TILL HARRY POTTERPJÄSEN THE STORY CONTINUES DET ÄR INTE ÖVER ÄN LYCKA LYCKA LYCKA JAG OCH SYRRAN SKA TILL LONDON VI KOMMER VARA DÄR NÄR HOGWARTSEXPRESSEN AVGÅR OCH VI SKA DRICKA DRINKAR OCH SHOPPA PÅ PRIMARK OCH SE HARRY POTTER LIVE HERREGUUUUUD
Mitt intresse för att få kommunen att upprätta återvinningsstationer inom rimliga avstånd för pensionärer (och mig själv!!!) har stigit i höjden.
time:
OFDOFKDOKFOGOMDFOMGOD VI FICK BILJETTERNA TILL HARRY POTTERPJÄSEN THE STORY CONTINUES DET ÄR INTE ÖVER ÄN LYCKA LYCKA LYCKA JAG OCH SYRRAN SKA TILL LONDON VI KOMMER VARA DÄR NÄR HOGWARTSEXPRESSEN AVGÅR OCH VI SKA DRICKA DRINKAR OCH SHOPPA PÅ PRIMARK OCH SE HARRY POTTER LIVE HERREGUUUUUD
ååååååå vad är det här?????? sååååå häftigt ju
Istechetvåpunktnoll:
Mitt intresse för att få kommunen att upprätta återvinningsstationer inom rimliga avstånd för pensionärer (och mig själv!!!) har stigit i höjden.
kämpa!