idag kommer min mamma hit för att fira min födelsedag i förskott. älskar att fylla år! tänker fira mig själv hela veckan ba för att jag kan
varför får ticnet ens existera?
mmkayy, ska på "dejt" med honom ikväll igen, eftersom min polare skulle hänga med sin pojkvän.. :(((((
aja, får se vad jag hittar på med honom. blir säkert kul! just nu står det mellan biljard, titta på film eller äta middag. kanske blir en kombination av det hela
Åh nu ska jag spela, "nä, det är för jobbigt".
Sov precis 5 timmar i sträck, woooo
Skrev precis klart 4 inlämningar och skickade iväg dem. Har 3 slutprov på tre veckor nu så det var väl inte helt fel att bli av med nästan alla inlämningar som hängde efter. Mest irriterad blir jag dock på att alla inlämningar var grupparbeten därav försent inlämnade då resterande gruppmedlemmar inte kunde förmå sig att faktiskt göra något.. Vilken tur jag skickar med en fin loggbok i samband med varje inlämning där det står klart och tydligt att jag har skrivit varenda ord i varenda arbete.
Ska förbereda andra avstämningen av mitt projektarbete nu så är jag i fas sen igen. Synd att loggböckerna inte ska skickas in förrän i tredje avstämningen, skulle gärna vilja bli av med snyltarna.
Hur länge är det okej att tjuvlyssna om en vän råkar "byxringa"?
0,24 sekunder
give or take
men palla göra saker som är ok hela tiden...
MAN MÅSTE JU LEVA LITE OCKSÅ
Tack
Punda: "byxringa"
vad är det??
vild gissning: du slår random nummer med ett hårt grepp om kuken och hoppas på det bästa
uh, hade 1 vän under högstadiet som höll på sådär mot sina grannar, sjukt beteende. han kunde stå på deras tomt och hålla på också när han såg dem genom fönstren
S3ON: vad är det??
Har du inte hört talas om pocket calls? När telefonen ringer upp någon när luren är i fickan och så hör man hur den som ringt går omkring och pratar och gör stuff.