Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

dags att bli säsongsenlig

SvaraCitera

Gruvann:

Alltid värt med roadtrips!

Rullar KIAn bra ännu då? 8)
Saknar du rally40n?

Helt underbart. 

Jo, ibland så saknar jag den, fast inte enormt. 
Kian går bra den med. 
Hur rullar din bil då? 🙂

SvaraCitera

försöker få kontakt med min farfars nya fru via fb, eftersom jag bara har träffat honom en gång under hela mitt liv. hon pratar inte svenska dock så funderar på om man kan lösa detta?

SvaraCitera

reben:

nästan

star wars mumin disney osv

😀

SvaraCitera

Någonstans trodde jag att det värsta skulle vara att berätta, att allt skulle bli bättre sen. Men nu känns det värre än någonsin.

SvaraCitera
Ämnesstartare

uh jävla halsbränna

vill verkligen inte göra gastroskopi GråterGråter 

hoppas d blir bättre med medicinen

SvaraCitera
PMR
 PMR

att cancer även tog Henning Mankells liv 

SvaraCitera
frukt

Sägmig Saves The Day:

Men ufc

Precis det jag tänkte på men ville inte outa mig som intresserad hehe. Synd för Gustafsson iaf, om något så vet man nu att han verkligen hör hemma på den nivån, rådde en del tvivel tidigare.

SvaraCitera

Känns bra att min handledare förstår och säger att vi fixar det här tillsammans. Blir så mycket lättare när de har förståelse inför situationen

SvaraCitera

Jag gillar en tjej väldigt mycket, hon och hennes kompis sov i min lägenhet nu i helgen pga att det var festligheter i stan där jag går på gymnasiet. Vi sov i samma säng, men inget hände. Men jag vet inte hur vi ska kunna umgås mer tillsammans i fortsättningen. Vi båda bor på landsbygden utanför en liten by, fast åt två olika håll. Hon går i 9an och jag första året på gymnasiet. Vi har en bra kompis relation och skriver dagligen med varandra. Men skulle vilja träffas mer, dock är jag lite feg av mig och börjar spela "cool" när jag är med någon jag gillar. Hjälp!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh, fick nys om vad jag drömde inatt från ingenstans. 

Fattar inte kopplingen

SvaraCitera
time
 time

S3ON:
uh jävla halsbränna

vill verkligen inte göra gastroskopi GråterGråter 

hoppas d blir bättre med medicinen

Är i EXAKT samma sits. Vad får du för medicin?

SvaraCitera
time
 time

Glömde hålla koll på klockan och såg att apoteket hade stängt... Har slut på tuggtabletter mot just halsbränna Ledsen

SvaraCitera

Sm0k3Mid:
Jag gillar en tjej väldigt mycket, hon och hennes kompis sov i min lägenhet nu i helgen pga att det var festligheter i stan där jag går på gymnasiet. Vi sov i samma säng, men inget hände. Men jag vet inte hur vi ska kunna umgås mer tillsammans i fortsättningen. Vi båda bor på landsbygden utanför en liten by, fast åt två olika håll. Hon går i 9an och jag första året på gymnasiet. Vi har en bra kompis relation och skriver dagligen med varandra. Men skulle vilja träffas mer, dock är jag lite feg av mig och börjar spela "cool" när jag är med någon jag gillar. Hjälp!

Fråga om hon vill ses? Det är egentligen det du behöver göra, att kanske våga fråga och spendera tid med varandra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea vill du ses nån gång? :3 Rodnar

SvaraCitera
latest comments