Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

thl*kt N.:

vadå skrumpen hjärna? alkohol är giftigare än alla andra vanliga missbruksdroger. sämsta valet. 

att nånting är giftigare än nåt annat ändrar väl inte så mycket på leveransvägen drogen tar, sprit tar mer på levern än nåt annat. utöver magen och pankreas. medan andra droger kan förstöra lika mkt som alkohol men på andra ställen, som cigaretter, GHB och kokain och heroin. bland de värsta drogerna utöver alkohol.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Falbe:

e väll bara att köpa på internetMycket glad

paranoian 

SvaraCitera

jag vet inte.. :S 

SvaraCitera
Soliso

Blev så satans jävla fitt förbannad på min jävla iphone så jag kasta den rätt ut, av alla jävla ställen studsa den på diskbänken och rätt ner i skurhinken. Sympati någon. Iphone är helvetet på jorden.

SvaraCitera

Tänker på killen jag drömde om igår.

SvaraCitera
Ämnesstartare

när man är vaken så länge att det blir för tidigt att gå ut

SvaraCitera
Ämnesstartare

"Bara för att man går till Taco Bell betyder inte det att man är en taco."

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir upprörd när folk kräver att man som icke-muslim inte ska rita profeten Muhammed. Den regeln gäller bara muslimer och jag förstår faktiskt inte varför folk tror att de har rätt att kräva av andra icke-religiösa, icke-muslimer att de ska hänge sig till den regeln. Det är inte dem som är religiösa så varför ska de lyda religiösa muslimska regler? Det är absurt. Vad som är ännu sjukare är att man kan bli hotad till livet och dödad för det. 

Vad är det för värld vi lever i egentligen? Friheten är ständigt hotad. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Blir upprörd när folk kräver att man som icke-muslim inte ska rita profeten Muhammed. Den regeln gäller bara muslimer och jag förstår faktiskt inte varför folk tror att de har rätt att kräva av andra icke-religiösa, icke-muslimer att de ska hänge sig till den regeln. Det är inte dem som är religiösa så varför ska de lyda religiösa muslimska regler? Det är absurt. Vad som är ännu sjukare är att man kan bli hotad till livet och dödad för det. 

Vad är det för värld vi lever i egentligen? Friheten är ständigt hotad. 

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/kontroversiell-muhammadfilm-blir-irans-oscarsbidrag/

SvaraCitera

Chibibbi: Friheten är ständigt hotad.

frihet är bara tiden det tar att ladda om geväret.

SvaraCitera

Nackdelen med att bo så här långt norrut är att solen ska stå så jävla lågt och blända en hela tiden.

SvaraCitera

Undrar varför hon själv har en t-shirt där det står "Keep calm and eat a banana". finns ju många sätt o misstolka det..

SvaraCitera
time
 time

1. Imorgon: Åland! Sova med min katt! Krama mamma! (Min katt är den BÄSTA katten)

image.jpeg

2. Fredag: Fixa sista bilagan till studiestödet. KLIPPA HÅRET. Åka hem in style.

3. 12 oktober: hem till min riktiga hemstad. Sinatra sjöng om den, jag dyrkade den.

SvaraCitera

Orkar inte sminka mig inför träffen, men kommer ångra mig om jag inte gör det. Ugh, nu kör vi

SvaraCitera

time

3. 12 oktober: hem till min riktiga hemstad. Sinatra sjöng om den, jag dyrkade den.

https://open.spotify.com/track/1X6dRpq3Wi6Jxthi8ZBBBz

SvaraCitera
latest comments