Skönt att veta att man inte är ensam då, vad har du för ångest ? 🙂
PMR:
du har inte tillgång till chatten där va? :/
nä men har här, har du något på hjärtat?
Shou_cicci:
Om du citerar är det lättare att få svar!
Jag lider av panikångest och har fått Buspiron mot det , och jag känner mig pigg men ändå nedstämd :/
Shou_cicci:
Citerar ? :p
Mm, om du riktar dig mot någon särskild får personen en notifikation om du citerar.
Min lärare står just nu och skämtar om flyktinglägrena i Ungern... Egoistiska okunniga ignoranta idiot
Nytt budord :
man ska inte ta några viktiga beslut när man har mens.
:-)):
Min lärare står just nu och skämtar om flyktinglägrena i Ungern... Egoistiska okunniga ignoranta idiot
SKulle säga till läraren i stil med "Finner det rätt osmakligt att skämta om flyktingläger."
019linnea:
Nytt budord :man ska inte ta några viktiga beslut när man har mens.
Amen
Varje gång jag frågar min mamma om hon kan klippa mig frågar hon först om jag har mens, så att det inte slutar i en lila pottfrilla, heh

mata inte de som tycker att menstruerande kvinnor inte ska få ha maktpositioner!
tar nog bättre beslut när jag har mens. Ska bli mens-superhjälte!
terrormat:
AmenVarje gång jag frågar min mamma om hon kan klippa mig frågar hon först om jag har mens, så att det inte slutar i en lila pottfrilla, heh
hahaha
man blir ju så påverkad av allting och lätt missnöjd, så förstår dig! funderar på att börja dejta/träffa killar igen, men tror jag ska vänta tills mensen är över så man är.. mer samlad vid mötet helt enkelt, och visar sin bästa sida till en början 🙂