Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

timpeltt: blixten slog ner i huset och jag fick världens stöt i armen vad gör man

jag skulle åkt iväg och fått ett ekg kollat, elektricitet kan i värsta fall påverka hjärtrytm och grejer utan att man märker det direkt

SvaraCitera

staymob:

Det bandet har väldigt trevliga bandmedlemmar.

Tillägg: 
Du borde för övrigt lyssna på en kompis band Vidunder.

Har faktiskt sett Vidunder live, de var trevliga, särskilt när de lirar med elorgel! Har även vart med och bokat Horisont för några år sedan *skryt*, de var väldigt trevliga och hängivna öldrickare på det!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

jag skulle åkt iväg och fått ett ekg kollat, elektricitet kan i värsta fall påverka hjärtrytm och grejer utan att man märker det direkt

Verkar ok, förvisso bara undersköterska men syrran tog pulsen, lyssnade på hjärtat och hon sa så länge jag inte börjar bli yr eller må illa borde jag vara ok.

Men fan om jag inte hade tur, grannens tv och dator är sten döda. Ingen ström i dom flesta lägenheterna och trapphuset och tvättstugan är stendöda. Är rädd att det kunde gått värre för mig.

Exner:

Jeez. Skönt att du verkar ok, dock.

SvaraCitera

019linnea:

Undrar jag med.. du ska veta att det är en otroligt oschysst behandling. Hon har gjort fel. Inte du.

Tack.
Men hon har varit såhär hela mitt liv, så det lär väll fortsätta. 

SvaraCitera
Cobrak

Såklart, med hela sin själ, går Mechanica sönder en mysig lördagskväll när man vill avsluta sin jobbfria dag med ett sista adrenalinpumpande skratt.

SvaraCitera

Cobrak:
Såklart, med hela sin själ, går Mechanica sönder en mysig lördagskväll när man vill avsluta sin jobbfria dag med ett sista adrenalinpumpande skratt.

Oskön karusell

SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha ork nog att gå ut och promenera men är trött och det regnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar vafan gränspolisen i Ungern håller på med. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

6 brandbilar huset mittemot brinner för fullt. Vafan är detta för dag?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
vill ha ork nog att gå ut och promenera men är trött och det regnar

Börja äta middag

SvaraCitera

Fan nån av mina grannar ligger så hårt att MIN säng vibrerar Förvirrad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:
Fan nån av mina grannar ligger så hårt att MIN säng vibrerar Förvirrad

Runka eller pulla

SvaraCitera
kook
 kook

har en visdomstand som brutit sig fram och nu orsakar smärta och svullnad. jävla skit. jag har inte tid. jag har inte tid att bli skör och behöva joxa med smärta. jag har redan ontoch problem som det är Ledsen

SvaraCitera

Just fan, nu har snart varit singel i 5 år! Om bara någon månad. Okej, inte för att jag någonsin haft något riktigt och seriöst förhållande, men ändå.

SvaraCitera

Armagedon:

Tack.
Men hon har varit såhär hela mitt liv, så det lär väll fortsätta. 

Så kan det mycket väl vara, men ville markera att du absolut inte borde känna någon skuld eller ångest - det gör du kanske inte vid det här laget heller med henne, men säger det bara 

SvaraCitera
latest comments