Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

guld är starkt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

haha kan nån förklara varför nyheter24 alltid ska ha nån jävla äcklig selfie i sina artiklar?! Det är så förbannat uppenbart att de bara vill göra reklam för sig själva, åh. Attentionwhores

SvaraCitera
höna

poliser har pajat min brors axel och han har fullt med blåmärken. fyfan

SvaraCitera

Inatt har jag simmat med delfiner (osäker på vilken art dock, såg ut som en blandning mellan vanlig delfin och fläckig delfin), knölval och späckhuggare :'D
Tog en selfie med en späckhuggare också <3

Såg även vithaj på håll.

Älskar sådana drömmar!

SvaraCitera
mens
 mens

höna:
poliser har pajat min brors axel och han har fullt med blåmärken. fyfan

vad gjorde han för att de skulle göra så?

SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde han misstaget av att vara svart? Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

43770.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

40-talet var relativ motsats

43767.jpg

43768.jpg

43769.jpg

SvaraCitera
Ice
 Ice

En granne står ute och lyssnar på skränig dansmusik samtidigt som han håller på och fixar med husvagnen. Måste lyssna på annan musik för att slippa höra på grannens musik.

SvaraCitera
Ämnesstartare

GET DOOWN GET DOWN!!!

SvaraCitera
nubbie

PMR:
Det är läskigt att vara kär. Innan hade jag aldrig varit beredd att åka halva landet för någon. Men nu gör jag det. Blir mer kär för varje gång vi ses.

Ååh tihiiihihhihiihihihih vad nice hurra mysipyys SötSöt

SvaraCitera

allting blir lite roligare men mer patetiskt desto längre man tittar på min bild samtidigt som man läser det jag skriver här och nu...

SvaraCitera
höna

mens:

vad gjorde han för att de skulle göra så?

han var för full enligt väktAre på en klubb, fast han var ej så full, de hade räckt med att han blev utslängd men dom satte honom i fyllecell å han konfronterade dom ang det å då gick 2 på honom och han gjorde motstånd så dom tryckte ner honom på marken typ

SvaraCitera

höna:

han var för full enligt väktAre på en klubb, fast han var ej så full, de hade räckt med att han blev utslängd men dom satte honom i fyllecell å han konfronterade dom ang det å då gick 2 på honom och han gjorde motstånd så dom tryckte ner honom på marken typ

du har två bröder va? 

på tal om inget alls..... :s

SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som hört talas om bilden "V-J Day in Times Square"?

SvaraCitera
latest comments