guld är starkt
haha kan nån förklara varför nyheter24 alltid ska ha nån jävla äcklig selfie i sina artiklar?! Det är så förbannat uppenbart att de bara vill göra reklam för sig själva, åh. Attentionwhores
poliser har pajat min brors axel och han har fullt med blåmärken. fyfan
Inatt har jag simmat med delfiner (osäker på vilken art dock, såg ut som en blandning mellan vanlig delfin och fläckig delfin), knölval och späckhuggare :'D
Tog en selfie med en späckhuggare också <3
Såg även vithaj på håll.
Älskar sådana drömmar!
höna:
poliser har pajat min brors axel och han har fullt med blåmärken. fyfan
vad gjorde han för att de skulle göra så?
gjorde han misstaget av att vara svart? 

40-talet var relativ motsats

En granne står ute och lyssnar på skränig dansmusik samtidigt som han håller på och fixar med husvagnen. Måste lyssna på annan musik för att slippa höra på grannens musik.
GET DOOWN GET DOWN!!!
PMR:
Det är läskigt att vara kär. Innan hade jag aldrig varit beredd att åka halva landet för någon. Men nu gör jag det. Blir mer kär för varje gång vi ses.
Ååh tihiiihihhihiihihihih vad nice hurra mysipyys 

allting blir lite roligare men mer patetiskt desto längre man tittar på min bild samtidigt som man läser det jag skriver här och nu...
mens:
vad gjorde han för att de skulle göra så?
han var för full enligt väktAre på en klubb, fast han var ej så full, de hade räckt med att han blev utslängd men dom satte honom i fyllecell å han konfronterade dom ang det å då gick 2 på honom och han gjorde motstånd så dom tryckte ner honom på marken typ
höna:
han var för full enligt väktAre på en klubb, fast han var ej så full, de hade räckt med att han blev utslängd men dom satte honom i fyllecell å han konfronterade dom ang det å då gick 2 på honom och han gjorde motstånd så dom tryckte ner honom på marken typ
du har två bröder va?
på tal om inget alls..... :s
Någon som hört talas om bilden "V-J Day in Times Square"?