terrormat:
ägg luktar ju mest pruttigt om det har kokats och sedan legat i kylen
Jaha, då har man lärt sig något nytt idag med då
kokta ägg luktar så pruttigt att jag tar avstånd från alla människor som inmundigar dessa.
subhuman girl:
kokta ägg luktar så pruttigt att jag tar avstånd från alla människor som inmundigar dessa.
I live for texts like this.
subhuman girl:
Självklart gör man det.
fan, nu måste jag avboka min tid för blodgivning och vänta minst tre månader med att ge blod.. får dåligt samvete.
Pendulum:
fan, nu måste jag avboka min tid för blodgivning och vänta minst tre månader med att ge blod.. får dåligt samvete.
har du gjort det innan och fått ett sånt sms där det står att blodet har kommit till användning? vill också få ett sånt 
bestämt mig för att dygna pga anledningar, vad ska man göra? film är ju uteslutet för att man lätt somnar
Spela brukar vara det enklaste för min del iaf. Gärna medelintensiva spel (typ LoL).
Kanske man skulle ta och sova.
Ruttenfisk:
Spela brukar vara det enklaste för min del iaf. Gärna medelintensiva spel (typ LoL).
ja precis, har dock endast laptopen i stockholm och det blir inte så mycket spelande på den.. kanske ska pallra mig ner och spela lite på konsoll

"och vågar stå för det" 
Har aldrig förstått varför sexköp är fel i fall där det handlar om två myndiga personer som gör det av fri vilja
tror det handlar om det där mer fri vilja, svårt att kontrollera
Har ovanligt svårt att somna nu för tiden igen