Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

terrormat:

ägg luktar ju mest pruttigt om det har kokats och sedan legat i kylen 

Jaha, då har man lärt sig något nytt idag med då 

SvaraCitera
Ämnesstartare

kokta ägg luktar så pruttigt att jag tar avstånd från alla människor som inmundigar dessa. 

SvaraCitera

subhuman girl:
kokta ägg luktar så pruttigt att jag tar avstånd från alla människor som inmundigar dessa. 

I live for texts like this.

SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

Självklart gör man det. 

SvaraCitera

fan, nu måste jag avboka min tid för blodgivning och vänta minst tre månader med att ge blod.. får dåligt samvete.

SvaraCitera

Pendulum:
fan, nu måste jag avboka min tid för blodgivning och vänta minst tre månader med att ge blod.. får dåligt samvete.

har du gjort det innan och fått ett sånt sms där det står att blodet har kommit till användning? vill också få ett sånt Ledsen

SvaraCitera

bestämt mig för att dygna pga anledningar, vad ska man göra? film är ju uteslutet för att man lätt somnar

SvaraCitera

Spela brukar vara det enklaste för min del iaf. Gärna medelintensiva spel (typ LoL). 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske man skulle ta och sova.

SvaraCitera

Ruttenfisk:
Spela brukar vara det enklaste för min del iaf. Gärna medelintensiva spel (typ LoL). 

ja precis, har dock endast laptopen i stockholm och det blir inte så mycket spelande på den.. kanske ska pallra mig ner och spela lite på konsoll

SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad

SvaraCitera

"och vågar stå för det" Tardig

cd.PNG

SvaraCitera

Har aldrig förstått varför sexköp är fel i fall där det handlar om två myndiga personer som gör det av fri vilja

SvaraCitera

tror det handlar om det där mer fri vilja, svårt att kontrollera

SvaraCitera

Har ovanligt svårt att somna nu för tiden igen 

SvaraCitera
latest comments