saknar läppar råa av kärlek
Köpt cykel nu på morgonen, en gammal hederlig Crescent Compact, angenämt.

Sur över att jag inte kan få till något liv i mina texter, bara korta tankar av raljerande fakta, behöver bättre flyt

brudar bränner isis flagga
e så trött
o så trött på att inte kunna sova på natten
o kan inte sova nu helr
Är trött. Orkar ingenting och det är skönt att jag inte har något jag behöver göra på ett tag. Imorgon åker jag bort till en fin stad.
Nej, jag är på tok för trött. Det blir att sova middag nu.
Nu kan jag härja fritt och förpesta feministtrådarna när Nachac är borta.
Är konservativ och röstar på fi. Mer roligt när de hjälper muslimer att bli en majoritet.
Åh gud så less jag blir på livet ibland..
Ju mer jag läser om postmodernismen, desto mindre gillar jag den.
Glöm inte bort att du är värdefull och att du duger precis som du är 
Jag har varit vaken sen 00:45 i dag.. snart somnar man typ..
Undrar stilla för mig själv vad problemet är med alla på barska, sura och dryga människor. Lärde ni er aldrig hur man uppför sig? Har ni ingen aning vad begreppet respekt och hänsyn innebär? Svaret är uppenbarligen "nej" på samtliga frågor. Slutar aldrig förvåna mig vilka lägsta nivåer folk kan uppnå.
Nej, jag ska bestämt ägna mig åt trevligare saker , som att wrap postmodernismen och dekonstruktivismen around my head. Just nu är jag ganska okunnig, men senare ikväll hoppas jag ha nåt en bättre förståelse för begreppen. Det här med filosofi är inte helt enkelt. Känner mig ganska dense, men jag antar att det här inte ska vara lätt - jag var tidigare helt ointroducerad för termerna. Hur ska man då kunna förstå dem?
Är snäll mot mig själv. Ingen press. Jag vill gärna förstå men det får ta sin tid. Låt det komma sakta men säkert. Det här handlar om att få tillbaka läsvanan.