Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Schism:

den passar mig bra i kväll så jag kommer inte ta hänsyn till din åsikt

Hahaha, gud lugnt, tog väl i liiite mycket när jag skrev så!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sirjens:
Hahaha, gud lugnt, tog väl i liiite mycket när jag skrev så!

Tycker det är en fin låt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysia:

Kul att psychot i Desperate Housewives ser ut som mitt ex. Som också var ett psycho. 

kathy?? 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

har pluggångest. skrev nyss klart 1 arbete i psykologi B som jag fick komplettera buuuuu. hoppas hon e nöjd den här gången

har mycket kvar att göra. vill bara sääätta igång så är jag klar med allt på max 2 timmar, men har ingen jävla lust

SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar jan björklunds nya regler så jävla mycket. max 2,5 i merit? jaha? har fucking 4,5 och med det hade jag haft drömsnittet

ba för att du va 1 misslyckad loozer janne björklund. fuck you 

SvaraCitera
Ämnesstartare

är sugen på att städa mitt rum och vika kläder nu pga chibis inlägg. men blir a lltid såhär sugen på kvällarna när jag vet att det inte går eller när jag borde göra massa annat först. t.ex skriva 5 sidor om osmanska rikets makt, eller någon valfri krist1 sekt eller genetik och dna:s uppbyggna eller en uppsats om frihet och frivilja t filsofin ughhh -.- ''' kul

SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:
kathy?? 😀

Hahha nee han som ströp alla tjejer 

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker: gud tänk om jag inte kmr in på någon utbildning vad ska ag göra med mitt liv

SvaraCitera

hände en underbar grej, förstörde allt efter några minuter. Mitt liv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

tänker: gud tänk om jag inte kmr in på någon utbildning vad ska ag göra med mitt liv

Dansa i ett väl befolkat gatuhörn till tonerna jag (med vissa svårigheter) lyckas få fram med hjälp av en trumpet?! 

Nä, trodde väl inte det heller.. Se till att plugga hårdare för i helvete! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar när föräldrar bråkar med varandra. 🙁

SvaraCitera
24/7
 24/7

Åh, gårdagen var fin, hänga med random folk och finaste um:are och bara chilla i solen och dricka alkohol och grejer. SYND att jag var så sjukt trött och bakis hela dagen, en riktig partypooper, men fintfintfint.

Och Dan är bäst som försökte winga mig igår Hjärta 

SvaraCitera
24/7
 24/7

Kan inte smälta att hajpade Adam visade sig vara min granne??? I. Samma. Trappuppgång. 
Sjukaste sammanträffandet någonsin. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

http://aya-chibis.tumblr.com/post/48430754427/in-recent-years-biologists-have-recognized-that

Hjärta

meh. har de inte läst mamma mu eller!

b%25C3%25B6cker+036.JPG

(väldigt fina bilder. tror att livet är rätt najs som kråkfågel.)

SvaraCitera
latest comments