den passar mig bra i kväll så jag kommer inte ta hänsyn till din åsikt
Hahaha, gud lugnt, tog väl i liiite mycket när jag skrev så!
Sirjens:
Hahaha, gud lugnt, tog väl i liiite mycket när jag skrev så!
Tycker det är en fin låt.
Kul att psychot i Desperate Housewives ser ut som mitt ex. Som också var ett psycho.
kathy?? 😀
har pluggångest. skrev nyss klart 1 arbete i psykologi B som jag fick komplettera buuuuu. hoppas hon e nöjd den här gången
har mycket kvar att göra. vill bara sääätta igång så är jag klar med allt på max 2 timmar, men har ingen jävla lust
hatar jan björklunds nya regler så jävla mycket. max 2,5 i merit? jaha? har fucking 4,5 och med det hade jag haft drömsnittet
ba för att du va 1 misslyckad loozer janne björklund. fuck you
är sugen på att städa mitt rum och vika kläder nu pga chibis inlägg. men blir a lltid såhär sugen på kvällarna när jag vet att det inte går eller när jag borde göra massa annat först. t.ex skriva 5 sidor om osmanska rikets makt, eller någon valfri krist1 sekt eller genetik och dna:s uppbyggna eller en uppsats om frihet och frivilja t filsofin ughhh -.- ''' kul
tänker: gud tänk om jag inte kmr in på någon utbildning vad ska ag göra med mitt liv
hände en underbar grej, förstörde allt efter några minuter. Mitt liv.
tänker: gud tänk om jag inte kmr in på någon utbildning vad ska ag göra med mitt liv
Dansa i ett väl befolkat gatuhörn till tonerna jag (med vissa svårigheter) lyckas få fram med hjälp av en trumpet?!
Nä, trodde väl inte det heller.. Se till att plugga hårdare för i helvete!
Jag hatar när föräldrar bråkar med varandra. 🙁
Åh, gårdagen var fin, hänga med random folk och finaste um:are och bara chilla i solen och dricka alkohol och grejer. SYND att jag var så sjukt trött och bakis hela dagen, en riktig partypooper, men fintfintfint.
Och Dan är bäst som försökte winga mig igår
Kan inte smälta att hajpade Adam visade sig vara min granne??? I. Samma. Trappuppgång.
Sjukaste sammanträffandet någonsin.
http://aya-chibis.tumblr.com/post/48430754427/in-recent-years-biologists-have-recognized-that
meh. har de inte läst mamma mu eller!
(väldigt fina bilder. tror att livet är rätt najs som kråkfågel.)