kommer knappt ihåg lost in translation, kommer bara ihåg den där vanliga känslan av att folk har överhypat något totalt medelmåttigt.
Pördler Vördenstig
rejv-avsnittet av dawsons creek var inte ens kul
ply:
kommer knappt ihåg lost in translation, kommer bara ihåg den där vanliga känslan av att folk har överhypat något totalt medelmåttigt.
Mhmm, velade mellanen tvåa och trea. Blev nog en svag trea. Absolut ingen fyra eller femma som många skulle ge den.
hade aldrig sett hela tidigare. Men var ju ingen vidare förlust tydligen.
Vill. Ha. En. Kattunge. NU!!
Hur kan folk vara så blinda? Varför ser ingen det man försöker visa? Det finns ju ingen som förstår..
handlat två gånger idag
glömt att plocka in i kylen båda gångerna
har ev. sur mjölk nu och får magsjuka av den rökta laxen jag kommer äta
men äh
Lounge:
handlat två gånger idagglömt att plocka in i kylen båda gångerna
har ev. sur mjölk nu och får magsjuka av den rökta laxen jag kommer äta
men äh
Mm, verkligen "men äh"!!
...jag menar... du har varit iväg och handlat TVÅ ggr. Det kan vara en kamp att ens lyckas med en enda gång! - och så har lyckats med det dubbla!
ekorrespondenten: ...jag menar... du har varit iväg och handlat TVÅ ggr. Det kan vara en kamp att ens lyckas med en enda gång! - och så har lyckats med det dubbla!
brukar inte ha problem med att handla.. har så nära och springer förbi när jag t.ex. är ute och promenerar
men mitt minne påverkas nog av att jag har extrem depp/ångest dag.. drf flummigheten
Lounge:
brukar inte ha problem med att handla.. har så nära och springer förbi när jag t.ex. är ute och promenerarmen mitt minne påverkas nog av att jag har extrem depp/ångest dag.. drf flummigheten
Tycker att det är duktigt oavsett!
Denna låten har fastnat i mitt huvud 
jag växlar mellan ilska, oro och frustration
när ska jag ba slappna av
vill ha en varm kram