Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

ply:
jag ska lägga mig nu och imorgon blir bättre

Håller tummarna! Du får berätta om filmen är värd att ta sig tid till att se

SvaraCitera

ekorrespondenten:

Kram. Det enda jag vågar säga något om, är ang. att klä ut sig - det lär ju inte vara tvång på det och du lär inte vara ensam om att inte klä ut dig. Vad är det för tema ni har? Kanske går att slänga ihop något med saker man redan har?

Tack så mycket för ditt svar! 🙂 Nja, det är två olika teman som är omöjliga att bara slänga ihop, jag måste köpa in. Ninjor och "världen" är det, och alla, åtminstone de i min klass, verkar väldigt engagerade i utklädningen och har köpt in riktiga dräkter osv, så man känner sig lite nervös så att säga... 
Men tack återigen, det värmer! 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

InteMycketMer:

Tack så mycket för ditt svar! 🙂 Nja, det är två olika teman som är omöjliga att bara slänga ihop, jag måste köpa in. Ninjor och "världen" är det, och alla, åtminstone de i min klass, verkar väldigt engagerade i utklädningen och har köpt in riktiga dräkter osv, så man känner sig lite nervös så att säga... 
Men tack återigen, det värmer! 😀

Gå.. barfota inomhus och var svartklädd? Vad jag fick lära mig så bar inte ninjor vapen dels då det skulle se rätt suspekt ut och även ofta otympligt. (kan ingenting om ninjor hehe) 

...gå barfota iaf! Säg att du lärt dig att man går barfota inomhus? Om någon frågar vad du är utklädd som - så säger du "om jag berättar...så är jag rädd att jag måste döda dig". Jag menar, vad är man för urusel ninja om man säger att man är en ninja? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är glad att vissa människor inte finns i mitt liv längre. Blev just påmind om en person som jag slutade umgås med sista terminen i nian. Börjar nu plötsligt återigen reflektera över en del saker hn sa och gjorde, som inte var okej någonstans. Tänkte på personen pga Zeliha Dagli. Minns när min dåvarande vän såg en av sina vänner(tjej, som också var bekant till mig)gå med en kille efter skolan och min vän sa att det var horigt. 

Minns att hn blev glad över att tjejen med tillhörande familj sedan blev utfryst och det var som ett krig mellan flera familjer. Hejade när tjejen gick förbi en gång senare och min kompis slog mig i sidan och blev arg för att jag hejade till en sådan "hora". Vår värdelösa "vänskap" tog slut då bägaren rann över för mig en gång och jag bad henom att sluta trycka ner andra och sluta vara en sådan jävla narcissist. Hn blev vän med en annan. Men det verkade bara hålla några år och jag frågar mig själv om det var av liknande anledningar. Den nya vännen visade sig vara bisexuell och jag frågar mig själv om min tidigare "vän" bröt kontakten just pga det.

Att man är så dum att man umgåtts med sådana idioter tidigare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid nåt som händer med mamma

nu misstänker de att hon har leukemi 

orkar inte mer 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hennes sjukdom gör att hon har lätt att få leukemi och nu stämmer alla symptom, så jaha

50% chans att överleva isåfall 

jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte mer

orkar verkligen inte mer 

SvaraCitera
leiz
 leiz

image_2.jpg
Såg en fin regnbåge när jag steg utanför huset. Mycket fin.

SvaraCitera
leiz
 leiz

Zymba:
Hennes sjukdom gör att hon har lätt att få leukemi och nu stämmer alla symptom, så jaha

50% chans att överleva isåfall 

jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte mer

orkar verkligen inte mer 

:'( 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag läst alla informationssidor på nätet om leukemi och förberett mig på att mamma ska dö. Även om hon inte diagnosticerats så stämmer alla symptom in och hon har redan lätt att drabbas av det. Det känns fruktansvärt. Jag vill dö. Jag har förberett mig på det absolut värsta. Om mamma dör så dör jag med henne, då har jag väldigt lite kvar att leva för.

SvaraCitera

Alltså nej, nejnejnejnejnejnej. NEJ. Det går absolut inte, hur fan tänker hon!? Jag klarar inte av det. Jag vägrar, inte en chans att jag gör det. 
Panik x3000.. Fan också..

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försöker tänka att jag drar förhastade slutsatser och att jag inte ska vara så negativ, men det är så svårt när jag övertygat mig själv om det värsta. Försöker att tänka positivt, att tänka på bra saker, inte grotta ner mig i detta, men det är i princip omöjligt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur är det meningen att jag ska gå hem, laga mat, tvätta, diska, gå ut med hunden och skriva klart terminens sista tenta när min mamma är på akuten och med stor sannolikhet har cancer?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur är det meningen att jag ska gå hem, laga mat, tvätta, diska, gå ut med hunden och skriva klart terminens sista tenta när min mamma är på akuten och med stor sannolikhet har cancer?

SvaraCitera

Zymba:

ring mig om du vill prata med någon under tiden (vi kan prata om något helt annat om du inte vill tänka på det)

SvaraCitera
latest comments