Lounge:
jag med what daaa fuck
haha tyckte de lät lite roligt först sen sekunden senare ba creepy elr typ askass raggningsreplik
Lounge:
jag med what daaa fuck
fast vadå
nu tog ja de som en fet diss omg
ja som älskat dig sen första gången ja träffa dig o hörde din hesa skånska dialekt
... när blev Lounge skåning?
Tappade en stor fet ficklampa på min dator idag :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( fml osv. Jag har inte råd med en ny jag ska ju spara till en lägenhet.....
Och en tatuering
time:
Nej, skulle det vara något läskigt skulle du ha fått en sån här bild först:
Haha, kommer leta efter det i framtida spår du lämnar här på forumet!
Funderar på att börja läsa ryska och franska. Vill kunna prata båda. Tänkte att det i alla fall kunde vara kul att börja lite. Nu när jag ändå måste läsa något.
Chibibbi:
Funderar på att börja läsa ryska och franska. Vill kunna prata båda. Tänkte att det i alla fall kunde vara kul att börja lite. Nu när jag ändå måste läsa något.
Åh, hjälper gärna med ryskan!
usch ångest
ångest ångest ångest
ångessstttttt
har sån panik
Jag har många tankar...
Jag undrar om mina vänner är arga på mig? Hur kommer min student bli? Jag vill inte att farsan ska gå på min student han är för konservativ och troende han kommer säkert bara klaga på mitt klädval och allt jag gör. Kommer jag att vara den enda nyktra på studenten? Undrar om min pojkvän kommer fortsätta att palla träffa mig i smyg? Måste nog skolka vissa utav dagarna för har inte pengar till att klä ut mig på utklädningsdagen osv. Kommer folk döma mig för mina tankar?
InteMycketMer:
Jag har många tankar...
Jag undrar om mina vänner är arga på mig? Hur kommer min student bli? Jag vill inte att farsan ska gå på min student han är för konservativ och troende han kommer säkert bara klaga på mitt klädval och allt jag gör. Kommer jag att vara den enda nyktra på studenten? Undrar om min pojkvän kommer fortsätta att palla träffa mig i smyg? Måste nog skolka vissa utav dagarna för har inte pengar till att klä ut mig på utklädningsdagen osv. Kommer folk döma mig för mina tankar?
Kram. Det enda jag vågar säga något om, är ang. att klä ut sig - det lär ju inte vara tvång på det och du lär inte vara ensam om att inte klä ut dig. Vad är det för tema ni har? Kanske går att slänga ihop något med saker man redan har?
jag ska lägga mig nu och imorgon blir bättre