Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Lounge

har så himla ont i axlarna

lider

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker inte ens försöka tycka om dig längre
går inte

SvaraCitera

!!

bara EN uppgift kvar att göra på hela den här terminen, sen studenten!! Mycket glad

övertaggad

SvaraCitera
Lounge

Zymba:
jag tänker inte ens försöka tycka om dig längre
går inte

jag tycker det är jobbigt när du skriver sådant här "om en ospecifik person" under en Ledsen har lätt att känna mig träffad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

jag tycker det är jobbigt när du skriver sådant här "om en ospecifik person" under en Ledsen har lätt att känna mig träffad

Okej, jag syftar inte på nån umare

SvaraCitera
Lounge

Zymba:

Okej, jag syftar inte på nån umare

Nä.. Det är svårt att veta. Ibland skriver man ju under den man menar utan att citera. Men handlar väl mer om mig antar jag. Tycker bara det var lite jobbigt och ville väl få bort känslan..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

Nä.. Det är svårt att veta. Ibland skriver man ju under den man menar utan att citera. Men handlar väl mer om mig antar jag. Tycker bara det var lite jobbigt och ville väl få bort känslan..

även om jag hade känt så om dig så hade jag definitivt inte uttryckt det på det sättet, i en random tråd, utan jag hade tagit det med dig personligen. märkte inte ens att jag skrev under dig eftersom detta är en allmän tråd där man ej nödvändigtvis tilltalar varandra, men jag ska tänka på det i fortsättningen så du inte får några misstankar!

förstår att det känns jobbigt för dig men det känns även jobbigt för mig att bli anklagad för att få någon att må dåligt när jag skrivit nåt om en random person i en tråd, när jag redan konstant tkr att allt jag gör är fel och att jag bara förstör för alla i min närhet. så som du har väldigt lätt att tro att saker handlar om dig, har jag väldigt lätt att tro att folk tycker jag gör fel och förstör för folk.

försöker inte att ge dig skuldkänslor nu, jag bara menar att vi alla har våra spöken och man kan inte ta hänsyn till allt hela tiden. men jag ska tänka på att inte skriva negativt om folk precis under dig om du tycker det är jobbigt, men jag uppskattar också i så fall om du formulerar det lite annorlunda om det mot förmodan skulle ske igen och från första början medger att det antagligen är ett missförstånd från din sida. som det sista du skrev. istället för att direkt säga att "det är jobbigt när du skriver sådär", för det upplever jag som direkt anklagande. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

även om jag hade känt så om dig så hade jag definitivt inte uttryckt det på det sättet, i en random tråd, utan jag hade tagit det med dig personligen. märkte inte ens att jag skrev under dig eftersom detta är en allmän tråd där man ej nödvändigtvis tilltalar varandra, men jag ska tänka på det i fortsättningen så du inte får några misstankar!

förstår att det känns jobbigt för dig men det känns även jobbigt för mig att bli anklagad för att få någon att må dåligt när jag skrivit nåt om en random person i en tråd, när jag redan konstant tkr att allt jag gör är fel och att jag bara förstör för alla i min närhet. så som du har väldigt lätt att tro att saker handlar om dig, har jag väldigt lätt att tro att folk tycker jag gör fel och förstör för folk.

försöker inte att ge dig skuldkänslor nu, jag bara menar att vi alla har våra spöken och man kan inte ta hänsyn till allt hela tiden. men jag ska tänka på att inte skriva negativt om folk precis under dig om du tycker det är jobbigt, men jag uppskattar också i så fall om du formulerar det lite annorlunda om det mot förmodan skulle ske igen och från första början medger att det antagligen är ett missförstånd från din sida. som det sista du skrev. istället för att direkt säga att "det är jobbigt när du skriver sådär", för det upplever jag som direkt anklagande. 

fyfan vad ful du är

SvaraCitera
Lounge

Zymba:

det var dumt av mig att tänka att du skulle skriva det random i en tråd.. du behöver inte tänka på det du skriver då jag nu vet mer att du isf tar det personligen med mig (vilket jag uppskattar jättemycket).. och jag behöver tänka mer på att folk inte tänker på vilka de postar under när de skriver saker.

jag förstår att du kan ha upplevt det anklagande. ber om ursäkt för det. jag menade bara att berätta hur jag kände, men borde även tillagt parten om att det antagligen är ett missförstånd ifrån första början.. och handlar om mig och mina problem med att tro att alla ogillar mig. tror mig få bevis för det. jag vill inte få dig att känna att du gör fel och förstör.. det gör du inte. 

SvaraCitera
Lounge

sorry för om jag fick dig att känna dig anklagad, vill inte tillföra negativt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
sorry för om jag fick dig att känna dig anklagad, vill inte tillföra negativt

förstår, det är ok, men vi får helt enkelt tänka på det i fortsättningen båda två!

SvaraCitera
Lounge

Zymba:

förstår, det är ok, men vi får helt enkelt tänka på det i fortsättningen båda två!

absolut 🙂

SvaraCitera

Har helt glömt bort både lösenord och mejl till min gamla UM profil Gråter

rip Homochill

SvaraCitera
time
 time

wops

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är imponerad av mig själv som åker hemifrån i 40 min för att träna. Annars har jag alltid tränat efter plugg eller jobb, så jag ba åker förbi gymmet på vägen hem. Brukar aldrig göra sånt här, hittar alltid på ursäkter när jag är hemma, men nu ba gör jag det. Knäppt 🙁 Men jag gillar det

Ge mig beröm nudå

SvaraCitera
latest comments