Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

undrar om extroverta människors öppna gnäll eller introverta människors kryptiska pikar är värst. det senare är lättare att ignorera, men är mer patetiskt.

SvaraCitera
nubbie

Panda:
Du kommer bli torsk och snart sitta på sadeln ner i Europa du med!

Haha aa var iväg första gången för två år sedan och vi ville dra iväg till ett annat land redan innan den där första turen typ, hah. Men det krävs så mycket mer planering + tid och pengar så vi har bara cyklat i sverige än så länge. Vi funderar på att cykla till danmark nästa år dock!

Du kan få recensera smygcampingen sen för det är den som satt mest käppar i hjulen för oss, haha.

SvaraCitera
nubbie

Visserligen bryter vi mot allemansrätten hej vilt här i sverige och det har inte hänt något än så länge, hehe.

SvaraCitera

player one: vårt ps4 har ungefär samma beräkningskapacitet som den kraftfullaste superdatorn på planeten vid millennieskiftet. och våra katter använder det som värmedyna. vet inte vad det säger om världen.

Ja, när jag köpte mitt ps4 levde jag i tron att den skulle te sig i stil med en atomdriven framtidsmackapär... är rätt så besviken

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Ifall man vill sluta vara min facebookvän är det här en bra teknik: 11295698_10152849886207927_1731697144742

Klarar du inte av människor som tycker annorlunda än du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Klarar du inte av människor som tycker annorlunda än du?

Vi har gått igenom detta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vi har gått igenom detta.

Satan vad deprimerande isåfall.

SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Satan vad deprimerande isåfall.

Personen är kvar, om du skulle undra, men jag blev upprörd, vilket jag i och för sig blir ganska lätt. Sedan är jag inte nihilist.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Personen är kvar, om du skulle undra, men jag blev upprörd, vilket jag i och för sig blir ganska lätt. Sedan är jag inte nihilist.

Skrev du något till personen? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Skrev du något till personen?

Nepp.

SvaraCitera

Försöker tentaplugga men det är svårt när man måste springa på toa var femte minut och...spruta. Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

bli inte glad, bli inte glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar honom så mkt Ledsen känner mig hemsk men vafan, kan inte låta bli
är så arg

SvaraCitera
Avut13

Kommer och tänka på skolmat när jag läser den här tråden Förvirrad

SvaraCitera

Avut13: