Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

019linnea: well.. vill inte skriva så mycket offentligt om just det, men det handlar kort om ett återkommande ex och relationen med min pappa. det är så mycket som har hänt och jag har aldrig riktigt uttryckt de här känslorna, så fick bli ett utlopp i skogen igår

Okej. Bra att få utlopp i alla fall, hoppas det löser sig.

SvaraCitera

terrormat:
budar på ett par jeans vilket egentligen är skitdumt, för jag har jättesvårt för att hitta byxor som passar. vet redan nu att jag kommer att få hem dem och upptäcka att de sitter för löst/är för långa

Du får sluta buda dåå

SvaraCitera

Får ångest av ''måste-ha-alla-rätt-annars-får-du-inte-börja-nästa-termin-tentan'' som är imorgon. Har ingen glasögon heller så jag ser inte ens vad jag pluggar. Har ont i hela kroppen av allt tentaplugg. Dra åt fanders livet Arg

SvaraCitera

Nachac:

Okej. Bra att få utlopp i alla fall, hoppas det löser sig.

ja, det kändes väldigt skönt faktiskt! det gör det nog, åtminstone förr eller senare.. tack för stöd HjärtaGlad

SvaraCitera
Rea
 Rea

Min kompis sa att min hund var ful och att min häst ser missbildad utTardig

SvaraCitera

midsommarhelgen är räddad!!! jag blev schemalagd fredag-söndag men lyckades byta, så jag ska till väääääärrrrrrrmmmmmland. tänker ha fleecetröja och foppatofflor, få myggbett, bli förkyld, bada, äta mat och ha det GÖTT I PÖSEN

SvaraCitera
frukt

time:

Hjärta

himla mysig serie!

SvaraCitera
time
 time

frukt:

himla mysig serie!

Ja, älskar den! Bra natt-tv också hehe. Gillar Sarah Silverman.

SvaraCitera
Ämnesstartare

game of thrones omg omg omg omg 

kan int vänta 

SvaraCitera
Lounge

situationer som sänker mig:

gick precis över torget i närheten

då säger en kille, typ 18 bast, "hörru.. hörru!!"

jag ignorerar alltid för när det är ungdomar då d är uteslutande skitsnack de kommer med, men jag riktar sedan blicken mot honom och han ba