Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

idag är jag glad.
och nej det har inte med måns att göra. 

SvaraCitera
Lounge

silver judas: och nej det har inte med måns att göra.

hahaha

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Gött. Så länge det du pluggar ändå är rolig kanske det går att stå ut.

Intressant, men mest pressande. Varit kul fram till nu, typ.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Intressant, men mest pressande. Varit kul fram till nu, typ.

Tumme ned Inte bra. Försök att hitta tid till att göra saker du tycker om, också. Även om det är svårt kan det vara värt för att tänka på något annat för att lätta på pressen. Är det fortfarande det beteendevetenskapliga programmet med inriktning sociologi du pluggar? Eller har du gått över till en master nu? 

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Inte bra. Försök att hitta tid till att göra saker du tycker om, också. Även om det är svårt kan det vara värt för att tänka på något annat för att lätta på pressen. Är det fortfarande det beteendevetenskapliga programmet med inriktning sociologi du pluggar? Eller har du gått över till en master nu?

Alltså det är ju uppsatsen som är pressande, så det är ju bara en tillfällig grej. Mastern nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Alltså det är ju uppsatsen som är pressande, så det är ju bara en tillfällig grej. Mastern nu.

Mm, jag förstår. Får hoppas det går bra och önska dig lycka till. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Mm, jag förstår. Får hoppas det går bra och önska dig lycka till.

Tack!

SvaraCitera

Undrar vart den har mega kraftiga ångesten och sällskapssjukan kommer ifrån, men snart är det kirrat iaf! peace out

SvaraCitera
höna

Lounge:

jaaaaaaaaaaaa

enda jag kommer lyssna på i efterhand, förutom måns då som jag lyssnat på

jaa kommer skriksjunga till den!

SvaraCitera
frukt

John Nash har dött i en bilkrasch, ojdå. Han från A Beautiful Mind alltså.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inbrott på jobbet, suck.

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
John Nash har dött i en bilkrasch, ojdå. Han från A Beautiful Mind alltså.

Tumme ned

SvaraCitera
Ämnesstartare

Övningskörde idag och det gick jättebra. Kände mig ganska bekväm bakom ratten. Lite nervös när det kom mötande människor men i stort kändes det bra. Ovant och nytt, men ganska kul. Jag tror faktiskt att jag kan lära mig det här. Nu var det dock automat jag körde, så det blir väl lite krångligare med växeln sen och kopplingen. 

SvaraCitera

scumbag-god_o_901503.jpg

SvaraCitera
latest comments