Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

saknar att ha en flaska med brun sprit som man kan sippa på när man inte har något bättre för sig

SvaraCitera
Ämnesstartare

en gubbe ramlade ner på spåret (ren olycka, visade det sig, en tant hade lyckligtvis sett honom) i tunnelbanan. såg inte när det hände men var med och drog upp honom. otäck grej. är skärrad.

SvaraCitera

En av mina kompisar har nyligen börjat hata en annan till synes helt utan anledning. Den andra personen har försökt be om ursäkt i typ två veckor nu utan veta vad han har gjort och jag har blivit någon sorts medlare. Wtf. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
en gubbe ramlade ner på spåret (ren olycka, visade det sig, en tant hade lyckligtvis sett honom) i tunnelbanan. såg inte när det hände men var med och drog upp honom. otäck grej. är skärrad.

Du borde dö

SvaraCitera

skäms över att vara sjuk och inte kunna vara på jobbet

SvaraCitera
edroon

vikki.se

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Oj, vad jobbigt. Tumme ned Förstår att du blev skärrad. Ledsen att du var med om något sådant.

SvaraCitera
reben

ska sluta bry mig ska sluta bry mig ska sluta bry mig

SvaraCitera

tänker på min munblåsa som gör så ont att jag nästan gråter Gråter

SvaraCitera
mynona

Schism:

Förstår att det är en händelse som kan ge en kallsvett. Känn dig glad över att du var med och hjälpte honom och fokusera på den känslan - du gjorde något bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

det är så jävla kvavt, håller tummarna för att det ska innebära regn snart.

SvaraCitera
time
 time

Vaknade klockan två idag. Ska försöka låta bli att glömma väckarklockan imorgon. Å andra sidan sov jag som en stock, sängen levererades äntligen igår! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

MH15 verkar hamna i Linköping. Glad

SvaraCitera

Skrattar ihjäl mig i misären. Cyklade ned för en backe och då flög mitt glasögonfodral med mina glasögon ut på gatan. En bild som körde ungefär 20 meter ifrån dem i typ snigelfart såg fodralet och girade förbi det, och då hör man världen kras.... det visade sig att glasögonen flugit ur fodralet och hamnat där bilen körde. Till råga på allt hände det mitt framför typ 20 personer som lunchade Ledsen Kunde bara skratta, men nu blir jag galen för jag måste tentaplugga och kommer inte ha nya bågar förrän tidigast om en vecka </3

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag orkar verkligen inte leva mer, jag vill dö, jag vill bort, jag vill inte finnas, jag kan inte göra nånting rätt och kommer aldrig bli bra

SvaraCitera
latest comments