Är helt förstörd
att en total främling körde hem mig igår. har sår på hela benen och en svullen ankel. och en hejdundrande bakfylla såklart
Chibibbi:
Vad händer?
Vår fd hyresvärd ringde imorse, hela tre veckor efter att vi flyttat ut, och sa att diskmaskinen är sönder och att han minsann sett en nattfjäril så nu ska vi betala för dittan och dattan. TRE VECKOR! Och då betalade vi ju flyttstädningen. Man kan tycka att det är dem man ska skälla ut om något inte lever upp till hans standard...
time:
Vår fd hyresvärd ringde imorse, hela tre veckor efter att vi flyttat ut, och sa att diskmaskinen är sönder och att han minsann sett en nattfjäril så nu ska vi betala för dittan och dattan. TRE VECKOR! Och då betalade vi ju flyttstädningen. Man kan tycka att det är dem man ska skälla ut om något inte lever upp till hans standard...
Han låter som en överdriver superpetig viktigpetter. Jättetråkigt att ni drabbats av en sådan dock. Undrar vad han vill er egentligen. Bara bråka? Man undrar ju.
time:
Den där karln verkar ju mer och mer blåst för varje sak man hör.
Så är Bert världens bästa bakfylletv.Skev jävla serie får man tillstå, nittiotalet var mörkt och skrämmande.
time: Vår fd hyresvärd ringde imorse, hela tre veckor efter att vi flyttat ut, och sa att diskmaskinen är sönder och att han minsann sett en nattfjäril så nu ska vi betala för dittan och dattan. TRE VECKOR! Och då betalade vi ju flyttstädningen. Man kan tycka att det är dem man ska skälla ut om något inte lever upp till hans standard...
Det där ska du inte gå med på. Har ni betalat för flyttstädning kan han få se hur många nattfjärilar han vill, det är inte ert ansvar. Angående diskmaskinen tror jag inte heller han har någon fot att stå på, använde ni diskmaskinen innan ni flyttade? Det känns inte som att han är petig eller dum, det känns som han försöker dra en rövare.
americuh, fuck jää

gifolas cage

Chibibbi:
Han låter som en överdriver superpetig viktigpetter. Jättetråkigt att ni drabbats av en sådan dock. Undrar vad han vill er egentligen. Bara bråka? Man undrar ju.
Ja, nja, ha mer pengar tror jag. Han sa "om ni inte samarbetar är jag villig att gå hur jävla långt som helst". Kul kille, är superglad att min nya adress går att googla fram på 1 sekund.
Nachac:
Det där ska du inte gå med på. Har ni betalat för flyttstädning kan han få se hur många nattfjärilar han vill, det är inte ert ansvar. Angående diskmaskinen tror jag inte heller han har någon fot att stå på, använde ni diskmaskinen innan ni flyttade? Det känns inte som att han är petig eller dum, det känns som han försöker dra en rövare.
Ja, vi diskade det sista (de krävde pengar för nytt porslin också, tydligen var det inte tillräckligt diskat) innan vi flyttade ut. Den strulade inte överhuvudtaget under hela vår boendeperiod. De tog vår deposition och anlitade en städfirma - så det är väl dem han borde skälla på? Han skrek om Anticimex och att jag är "äcklig" också. Så charmigt. Jag bara grät.