terrormat: Hur kan kurslitteratur vara så dyr?? Känns som ett dåligt skämt att betala 500 kr för en bok jag använder i två veckor.
Vad är det för bok?
monument:
vuxna människor får också dricka saft
Klart vi får, jag dricker ohälsosamma mängder hallonsaft. Men "spall"? Jag har aldrig hört det ordet, haha.
Nachac:
Vad är det för bok?
Satt mest och retade upp mig över att böcker i allmänhet är så dyra, syftade inte på någon särskild. Det retar mig att jag lagt så mycket pengar på litteratur sedan jag började plugga och att den nu är så seg att sälja vidare. Vissa av böckerna har jag bara bläddrat lite i för att hitta någon källa när jag skrivit tenta. Uäh.
monument:
preteritumform av verbet spilla ju!
Vilken del av landet bor du i? Är nyfiken på var man säger så. Har som sagt aldrig hört det själv.
terrormat: Satt mest och retade upp mig över att böcker i allmänhet är så dyra, syftade inte på någon särskild. Det retar mig att jag lagt så mycket pengar på litteratur sedan jag började plugga och att den nu är så seg att sälja vidare. Vissa av böckerna har jag bara bläddrat lite i för att hitta någon källa när jag skrivit tenta. Uäh.
Ah. Jo, jag känner med dig.
S3ON:
har inte råd till egen mat yoooo
jahaa förlåt, trodde du menade att vego var dyrare än mat med kött till, för det är det verkligen inte, tvärtom
frukt:
jahaa förlåt, trodde du menade att vego var dyrare än mat med kött till, för det är det verkligen inte, tvärtom
Mhmm
terrormat: Vilken del av landet bor du i? Är nyfiken på var man säger så. Har som sagt aldrig hört det själv.
bor i norge, men är ursprungligen från mälardalen ehe!
Jag tycker att det är ganska sorgligt att ibland se en självmordstråd skapas. Det är liksom en liten del av mig som gör ont. Jag tror inte jag vill veta om man låser sådana trådar på fisback eller om man bara låter folk trololola i sådana trådar o skriva elakheter som det görs i dom flesta andra trådar där...

snart tar de över
trodde vid första anblick att bilden var på en skådespelerska som du är väldigt lik
Schism:
snart tar de över
ja men vore förhållandevis lätt att stoppa med tanke på att de flesta av dem är så små + att de är så små att människor inte är del av deras världsbild och framför allt att insektätande djur skulle vara deras största fiender.
rent hypotetiskt alltså