Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

terrormat: ???

vuxna människor får också dricka saft

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Hur kan kurslitteratur vara så dyr?? Känns som ett dåligt skämt att betala 500 kr för en bok jag använder i två veckor.

Vad är det för bok?

SvaraCitera

monument:

vuxna människor får också dricka saft

Klart vi får, jag dricker ohälsosamma mängder hallonsaft. Men "spall"? Jag har aldrig hört det ordet, haha.

SvaraCitera

terrormat: Men "spall"? Jag har aldrig hört det ordet, haha.

preteritumform av verbet spilla ju!

SvaraCitera

Nachac:

Vad är det för bok?

Satt mest och retade upp mig över att böcker i allmänhet är så dyra, syftade inte på någon särskild. Det retar mig att jag lagt så mycket pengar på litteratur sedan jag började plugga och att den nu är så seg att sälja vidare. Vissa av böckerna har jag bara bläddrat lite i för att hitta någon källa när jag skrivit tenta. Uäh.

SvaraCitera

monument:

preteritumform av verbet spilla ju!

Vilken del av landet bor du i? Är nyfiken på var man säger så. Har som sagt aldrig hört det själv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Satt mest och retade upp mig över att böcker i allmänhet är så dyra, syftade inte på någon särskild. Det retar mig att jag lagt så mycket pengar på litteratur sedan jag började plugga och att den nu är så seg att sälja vidare. Vissa av böckerna har jag bara bläddrat lite i för att hitta någon källa när jag skrivit tenta. Uäh.

Ah. Jo, jag känner med dig.

SvaraCitera
frukt

S3ON:

har inte råd till egen mat yoooo

jahaa förlåt, trodde du menade att vego var dyrare än mat med kött till, för det är det verkligen inte, tvärtom

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

jahaa förlåt, trodde du menade att vego var dyrare än mat med kött till, för det är det verkligen inte, tvärtom

Mhmm

SvaraCitera

terrormat: Vilken del av landet bor du i? Är nyfiken på var man säger så. Har som sagt aldrig hört det själv.

bor i norge, men är ursprungligen från mälardalen ehe!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är ganska sorgligt att ibland se en självmordstråd skapas. Det är liksom en liten del av mig som gör ont. Jag tror inte jag vill veta om man låser sådana trådar på fisback eller om man bara låter folk trololola i sådana trådar o skriva elakheter som det görs i dom flesta andra trådar där...

Hjärta

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

snart tar de över

SvaraCitera
Ämnesstartare

ginnungagap:
ChloeSevigny_p035.jpg

trodde vid första anblick att bilden var på en skådespelerska som du är väldigt lik

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
snart tar de över

ja men vore förhållandevis lätt att stoppa med tanke på att de flesta av dem är så små + att de är så små att människor inte är del av deras världsbild och framför allt att insektätande djur skulle vara deras största fiender.

rent hypotetiskt alltså

SvaraCitera
latest comments