Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

mynona:

Inte vara blyg, jag älskar gissningar. 
Men du hade fel! 

Men man måste verkligen gissa... Jag kan inte tänka mig att du tänkt något specifikt utan bara valt slumpigt? Men även "slumpen" har något som påverkar. Hmm... Oskyldig+Mycket glad eller Glad Känns inte rätt.. Kan också vara ölglaset?

SvaraCitera

I mina tankar just nu så undrar jag vart alla nattaktiva kvinnor har tagit vägen

SvaraCitera

pwnmage:
I mina tankar just nu så undrar jag vart alla nattaktiva kvinnor har tagit vägen

Well, here I am! 

"Oh hello again 4am, you whore"

SvaraCitera

I mina tankar just nu så undrar jag vart alla nattaktiva kvinnor har tagit väge

livrädd: Well, here I am!

alltså jag är bara sugen på att prata 🙁

SvaraCitera

Åt helvete med den här jävla skitdagen. Fyfan vad jag hellre hade stannat i sängen imorse.

SvaraCitera

Men faaaaaan

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde en hemsk dröm
känns hopplöst 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är så trött på att drömma om detta. Varje gång jag vaknar efter en sådan dröm är det som att hela dagen är förstörd. Ibland inte ens bara dagen, det kan hålla i sig flera dagar. Jag önskar att jag kunde radera det från mitt minne. Jag vill inte att det ska ha hänt mig, jag vill inte ha de här erfarenheterna, känslorna och tankarna mer.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu: soppa

SvaraCitera

nervös; på måndag får man antagningsbesked.

SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ OKEJ NU SKA DEN HÄR DAGEN BLI BRA
FUCK THIS SHIT
JAG TÄNKER INTE LÅTA HONOM STYRA MITT LIV MER

ORKAR INTE MER

SvaraCitera

Grymt Spotify överraskar stort de har följande låt i databasen.

https://open.spotify.com/track/6VYZrXEhRXmN5WeNwDORYx

Nu blev jag glad,

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skäms som attan. Varför ska jag vara så instabil för? Varför spökar gamla minnen för mig och varför har jag så konstiga associationsbanor? Skäms innerligt. Varför kan jag aldrig lita på människor? Blir glad för en kort stund, sedan inser jag återigen att jag är jobbig och i vägen och knappt ens ett andrahandsval, och frågar mig för tusende gången under dagen varför jag inte avslutar allt. 

SvaraCitera

Idag är min cheatday men mår fortfarande illa sen min kebab för tre timmar sen så vet inte om jag klarar av mer 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan man blir ju runt 30 hela tiden på de här programmet på ens ålder.. just cause i'm black

http://www.how-old.net/#

Hur gamla blir ni?

SvaraCitera
latest comments