ekorrespondenten:
tänkte mer specifikt vilken kurs!Nä, mår för dåligt, så vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt.
Matematik 1b (nya systemet)!Beklagar det. Du mår sämre än du förtjänar, kära eko.
ekorrespondenten:
tänkte mer specifikt vilken kurs!Nä, mår för dåligt, så vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt.
brukade jag säga förut bara för att jäklas och för att det var en grej inom gänget jag umgicks med ett tag, hehe
att jäklas uppskattar jag!
känner folk som säger det så gott som seriös. 🙁
Tant Chib:
Matematik 1b (nya systemet)!Beklagar det. Du mår sämre än du förtjänar, kära eko.
Behöver du läsa kurser över 1b? Om du har lust, så pluggar jag gärna matematik med dig någon gång!
chipsreklam:
att jäklas uppskattar jag!
känner folk som säger det så gott som seriös. 🙁
en vis Fejlarn brukade säga: "Man ska vara seriös." och sedan ha en jätteseriös min. 
Mina tankar just nu är:
Varför lever jag och ingen annan som hade varit lyckligare och förtjänar det bättre än vad jag gör.
Borde äta så jag får i mig något vettigt idag, vill ändå inte varva ned och sova
ekorrespondenten:
Behöver du läsa kurser över 1b? Om du har lust, så pluggar jag gärna matematik med dig någon gång!
Ja, i alla fall tre till, tyvärr. Matte är fint, men jag mådde också för dåligt. Tack så mycket, det tackar jag ja till! 
Fast borde sova....
Bättrar på nagellacket trots att jag sks klättra i morgon, sånt slöseri! Det är det sämsta med klättring, målar typ aldrig naglarna så när jag väl gör det skulle det vara nice om det höll lite längre än en halb dag typ.
Funderar också på att bättra på nagellacken
Tant Chib:
Ja, i alla fall tre till, tyvärr. Matte är fint, men jag mådde också för dåligt. Tack så mycket, det tackar jag ja till!
Önskar dig lycka till! Bara att säga till!
ekorrespondenten:
Önskar dig lycka till! Bara att säga till!
Önskar dig desamma! Och jag hör av mig! 
Det är så jäkla få jag trivs sådär fett bra med och som kan få mig att ba "wö det här är jag" och nu är det en mindre och det är så sorgligt och jag önskar att jag kunde vara mer chill och typ gilla alla/inte investera så mycket i relationer så det inte blir så påtagligt när någon "försvinner" uschusch
nubbie:
Det är så jäkla få jag trivs sådär fett bra med och som kan få mig att ba "wö det här är jag" och nu är det en mindre och det är så sorgligt och jag önskar att jag kunde vara mer chill och typ gilla alla/inte investera så mycket i relationer så det inte blir så påtagligt när någon "försvinner" uschusch
Varför är det en mindre. Om man får fråga sånt?