Mikrobiologi är både den mest intressanta och den äckligaste kursen hittills. Blir äcklad över alla bakterier överallt.
Tittar efter lägenheter till något "rimligt" pris på hemnet och drömmer mig bort till "det självständiga vuxenlivet". Både vill och vill inte flytta hemifrån nu på en gång.
Kommunen sopade gatan här idag, skönt att gruset försvann. Så kan köra med tvåhjuliga fordon utan att riskera att köra omkull.
Om man skulle ta och ta hand om kaoset i mitt rum kanske.....
kanske
mynona:
Nåt som inte har med kroppen att göra. jag hatar och föraktar kroppen
En varmluftsballong lyfter för att den får eld i baken.
varför hittar jag inte pacewon-låtarna jag vill ladda neeeeeerrrrrrrrrrrr
Ice:
Kommunen sopade gatan här idag, skönt att gruset försvann. Så kan köra med tvåhjuliga fordon utan att riskera att köra omkull.
Här är det fortfarande snö på vägarna, längtar till dom sopar gatorna här också 🙁
elle kanske hittade nu..
nubbie:
Tittar efter lägenheter till något "rimligt" pris på hemnet och drömmer mig bort till "det självständiga vuxenlivet". Både vill och vill inte flytta hemifrån nu på en gång.
Det är ganska så jävlabajnajs att ha en bra hyresvärd som gör allt åt en. Sen har bostadsrätter säkert massor med fina fördelar, men fyfan vad nice det är med gratis hantverkare
hittade inte :((
Brittisk valdebatt på svtplay just nu. Intressant att se för politikintresserade.