dewster:
"Det var bättre förr." Och så känner man sig gammal. 6 år sen jag reggade det här kontot..
var ett tag sen ja, har bara varit här ett halvår ungefär, men ja det var bättre förr
Gillar utvecklingen i den här tråden.
hehe
vill ha läsk
Vaknade av magont. Bådar inte gott. Har skjutit upp vårdupplysningen, då det har tagit emot. Men jag får väl ta tag i det nu.
Det kanske är tarmcancer istället? Hypokondrikern har talat.
Vilket datum är det idag? 11:e. Det är bara sju dagar sedan och jag börjar redan känna att det är för långt tid. Undrar om det verkligen kommer gå så långt som till 2014. Undrar hur det kommer påverka saken. Det känns dåligt.
Sedan kan man fråga sig varför min dator helt plötsligt satte på sig själv. Det är ju lite skumt.
Har en stark hungerkänsla kombinerad med smärta. Lite jobbig kombo.
Allt känns dåligt.
Jag borde sluta klaga hela tiden. Det är inte ok.
Jag borde berätta för folk mer om hur bra jag tycker om dom. Hur fina dom är. Ja. Det ska jag göra.
24/7:
Jag borde berätta för folk mer om hur bra jag tycker om dom. Hur fina dom är. Ja. Det ska jag göra.
jag tycker om dig!
Tycker fortfarande om dig. Kanske inte lika mycket som innan. Du är en mycket speciell person för mig. Vet att jag har förändrats, men mina känslor finns kvar. Det är bara lite jobbigt att ta fram utan bekräftelse. Har försökt innan och det gick åt skogen. Tiden med dig har varit magiskt.
det känns ganska sadistiskt att personen som obestridligen har flest utekatter på min gård också har satt ut ca 90 000 talgbollar samt (utan överdrift) hällt ut minst tio kilo fågelfrö på sin bakgård. om hon gör det med samma syfte jag föreställer mig så tänker jag känna mig ännu mer privilegierad att få vara hennes granne.
retardsen i min seminariegrupp kom på att vi skulle göra förberedelserna idag. samma dag som seminariet
e typ aslack, en sak om d va m ens kompisar elr något. nu är d bara några lata jävlar jag ej känner som inte pallar åka in till lund mer än 1 gång i veckan. vi har ju inte heller haft någon kontakt o diskuterat ngt innan. åhhhhhhhhhhh lär va så lack så jag är tyst på hela seminariet o sen får underkänt. jaja lever farligt 
avskyr ena tjejen pga: hon bor i bjärred.
VALID ANLEDNING