JAG ORKAR INTE MER SOGUHSOGHSGOUHUGOHGSHUOFSGOFOSNGNOGSGNOS
Funderar på att beställa en canvastavla med en bild på mig själv och hänga upp på väggen här hemma, men är det för ego? Vad tycker ni?
Ååh
Har härliga men jobbiga tankar. Jag träffade en tjej i helgen nu, kan inte sluta tänka på henne. Vi pratade lite smått, kanske totalt 30 minuter, i fredags och jag blev smått intresserad av personen, om smått nu betyder väldigt mycket.
Nu till det som tar min tankekraft ordentligt. Jag vill kontakta henne och såklart träffa henne igen. Det kommer komma tillfällen då jag träffar henne men det är i stora grupper i små lokaler. Därför vill jag skriva via sociala medier men hennes facebook går inte ens att lägga till henne som vän (ja, den är väldigt stängd). Däremot kan jag ju skicka via instagram men det känns som en väldigt konstig plattform att skriva via...
Någon som har tips/pepp talk?
Så, det är vad som är i mina tankar just nu.
människor som flyr utan att man vet vrf 🙁
moget att ni förstörde för mig 🙁 får int ha autoplay musik på min profil längre
ska döda er
men ånej
jag ba "I LOVE IT 😀 😀 :D"
varför blri jag så entusiatisk och varför skriver jag innan jag hinner tänka
Johan95:
Funderar på att beställa en canvastavla med en bild på mig själv och hänga upp på väggen här hemma, men är det för ego? Vad tycker ni?
Det räcker med reklamen nu - det är inte tillåtet på Ungdomar.se.
wöö snart är dagen över
Är Amerika oförmögna som kultur att producera någorlunda respektabel film av dokumentärtyp? Allt blir ju antingen ogenerad nazi-fetischism eller "Worlds biggest blablah" - jag försöker att inte vara så stereotypt USA-hatande när det ändå är ett så fascinerande land men herrejävlar - det är svårt alltså.
vfr kan det inte få handla om mig nån jävla gång
dazed:
Är Amerika oförmögna som kultur att producera någorlunda respektabel film av dokumentärtyp? Allt blir ju antingen ogenerad nazi-fetischism eller "Worlds biggest blablah" - jag försöker att inte vara så stereotypt USA-hatande när det ändå är ett så fascinerande land men herrejävlar - det är svårt alltså.
Sitter med mössa inomhus, känns inte rätt.
1870-
-1918