penja:
härligt!
jag ska till stockholm istället och träffa lite umare i helgen
Jaså, vad roligt! Du får hälsa alla. Har du sovplats? Annars tror jag nog Tevepro kan erbjuda det... 
men vafan. I de tre senaste filmerna jag har sett badar folk i bajs, vafan. Varför.
Mysia:
Jaså, vad roligt! Du får hälsa alla. Har du sovplats? Annars tror jag nog Tevepro kan erbjuda det...
vi är bara några stycken, men det ska jag göra!
haha...
ja, jag har sovplats
men vafan. I de tre senaste filmerna jag har sett badar folk i bajs, vafan. Varför.
vafan tittar du på för filmer? 
"Unfortunately, though, you do have to spend some time pondering the world’s biggest unanswered questions..."
Vadå "oturligen"? Det är ju precis det jag vill ägna mitt liv åt! Det är det som gör att tillvaron får en mening. Att söka efter svar. Att lära och bilda sig. Det är precis det jag vill hålla på med, så om det är det den treåriga filosofiutbildningen hos er innebär, kommer jag definitivt söka.
penja:
vafan tittar du på för filmer?
Första: Schindler´s list
Andra: Slumdog millionaire
Tredje: Les Misérables
Alla har ju vunnit flera Oscar och sådär, fått god kritik blabla. Inga skumma filmer! 
Nintendo:
Första: Schindler´s list
Andra: Slumdog millionaire
Tredje: Les MisérablesAlla har ju vunnit flera Oscar och sådär, fått god kritik blabla. Inga skumma filmer!
hm, har sett första och andra. och har tänkt se tredje. haha.
men bada i bajs är normalt då tydligen
kokade potatis men dom blev typ upplösta trots fem minuters koktid så jag stekte grönsaker istället..... o lax...... o beasås pga hade ingen citronsås.... blev asgott 
baah! Gillar att det snöar alltså
davvelito:
Låter som en bra grej. Skogen är bra!aaa man såg inte så mycket vatten dock, haha
Ja! Alldeles toppen.
Tänkte fråga varför först men det hade ju varit dumt :$, du får ta massmassa promenader där sen när det är lite varmare 😀
tror precis att jag hittade en studentklänning jag vill ha.
i min garderob.
nubbie:
Ja! Alldeles toppen.Tänkte fråga varför först men det hade ju varit dumt :$, du får ta massmassa promenader där sen när det är lite varmare 😀
Tänker gå även när det är kallt :$$
davvelito:
Tänker gå även när det är kallt :$$
Vad fint :$ det ska man, men då finns det ingen öppen sjö!
varför fattar inte folk att det finns olika typer av fett?