tänker att det här är rätt nära
tänker att MEN VAD FAN MAN KAN INTE EMBEDDA YOUTUBE
HAR NÅGONTING ÖHT FÖRBÄTTRATS I NYA UNGDOMAR.SE?
joÖH, men man måste använda embedtaggar i stället. alltså gå in på youtube, klicka share ⇝ embed ⇝ kopiera koden och pejsta den i textrutan med hjälp av "sätt in video"-ikonen.
Vaknade och känner mig både irriterad och pepp på något konstigt vis. Hmmm.
Ååååååååååååååå undrar vart tusan mitt leggggg tagit vägen 

Måste handla cigg och ta med passet istället, ser så muppig ut på det. Ska köpa tusen paket så jag slipper köpa på länge och förhoppningsvis hinna hitta det vanliga legget.
det är ba 4 april men jag har redan bränt typ alla mina pengar okok
Vet inte vad jag ska göra med mitt liv idag
Tänkte "åh, vad duktigt av mig att gå upp tidigt!" imorse, men det är ju helt onödigt om man inte gör någonting med dagen.
svefnpurka:
joÖH, men man måste använda embedtaggar i stället. alltså gå in på youtube, klicka share ⇝ embed ⇝ kopiera koden och pejsta den i textrutan med hjälp av "sätt in video"-ikonen.
anade att det fanns något sätt
tack
höna:
Dööör så läskigt med folk som pratar i sömnen
Jag gör alltid det, fick höra från en person en gång att jag hade satt mig upp och skrikit mitt i natten. Det var lite skumt...
skämmigt att jag är så hårig på magen 
önskar jag inte va de. hon som han hade sex med förra helgen va nog inte de.
ska nog ta bort d nu.
arrrtificiaL:
Jag gör alltid det, fick höra från en person en gång att jag hade satt mig upp och skrikit mitt i natten. Det var lite skumt...
Hahaha vad creepy 😐 denna rabblade hela sitt mobilnummer och massa annat muppigt...
Avskyr att söka jobb och försöka sälja sig själv på det viset. "Hej jag är duktig och positiv och jätteeffektiv och ambitiös, jag vill växa med företaget, välj mig välj mig!
".
Näe fy.
Avskyr att söka jobb och försöka sälja sig själv på det viset. "Hej jag är duktig och positiv och jätteeffektiv och ambitiös, jag vill växa med företaget, välj mig välj mig!
".
Näe fy.
Amen!
Det värsta är väl att precis alla jävlar skriver det också, du får försöka komma på andra sätt att visa hur arbetssam du är eller vad det nu är. Mer konkreta exempel på hur detta yttrar sig än bara adjektiven. Det viktigaste är dock att ringa, ställa frågor och verka intresserad tror jag.
Amen!
Det värsta är väl att precis alla jävlar skriver det också, du får försöka komma på andra sätt att visa hur arbetssam du är eller vad det nu är. Mer konkreta exempel på hur detta yttrar sig än bara adjektiven. Det viktigaste är dock att ringa, ställa frågor och verka intresserad tror jag.
Haha ja, radar upp alla nyckelord ett efter ett. Jo jag kör på med grejer som att jag startat företag i skolan och fått vara projektledare och sånt, "lärde mig det här när jag gjorde det där" osv. Usch, känns bara så nervöst att ringa eller ta sig ut och besöka företag å lämna cv direkt.
Förresten dazed, hur mycket tid hade du över till att springa runt och ha kul när du jobbade på peace and love?
svart hål som suger in allt bra.
Är ca: mycket glad nu. Skolen skiner och jag har fått lite gjort här hemma (lagat min byrå och städat lite) och nu såg jag att en tenta jag skrev för några veckor sen blivit godkänd så jag kan ansöka om CSN igen. F1 najs, lite ljus i slutet på tunneln.
Tillbaka från ett par dagar i vildmarken. Magen full av blodpalt och suovas, nu behöver jag inte äta på en vecka.