Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

lydde

Jag ligger och funderar på om jag ska gå ut i helgen när jag äntligen är ledig en helg men jag är inte mycket för att dansa så jag hade bara satt mig i en bar men är ju inget kul att sitta själv och dricka...

SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha vad hände med nattaktiva um då

SvaraCitera

Kan fan int sov

SvaraCitera
PMR
 PMR

ply:
jaha vad hände med nattaktiva um då

undrade detsamma

Hej förresten! Vad gör du uppe? osv 

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

undrade detsamma

Hej förresten! Vad gör du uppe? osv 

tja pmr. nominerade dig till årets nattuggla, det känns som rätt beslut nu. jag somnade 21 och vaknade 1 hehe. nu ser jag big brother för jag är pinsam. vad gör du?

SvaraCitera
PMR
 PMR

ply:

tja pmr. nominerade dig till årets nattuggla, det känns som rätt beslut nu. jag somnade 21 och vaknade 1 hehe. nu ser jag big brother för jag är pinsam. vad gör du?

sitter och tråkar, zappar mellan tv-kanalerna och hittar inget kul. Funderar över varför jag sitter uppe. Men är inte ett dugg trött då jag gick upp runt kl 13, var vaken en någon timme och sedan la mig igen och gick upp ca kl 18..

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

sitter och tråkar, zappar mellan tv-kanalerna och hittar inget kul. Funderar över varför jag sitter uppe. Men är inte ett dugg trött då jag gick upp runt kl 13, var vaken en någon timme och sedan la mig igen och gick upp ca kl 18..

vad hände med ditt fina dygn och de motiverande böckerna?

SvaraCitera
PMR
 PMR

ply:

vad hände med ditt fina dygn och de motiverande böckerna?

är sjuk och ögonen var tidigare igensvullna. Varit i stort sätt sängliggandes i en vecka, så har sovit i omgångar. Läste ut Doktor Glas och en annan bok för drygt en vecka sedan. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

är sjuk och ögonen var tidigare igensvullna. Varit i stort sätt sängliggandes i en vecka, så har sovit i omgångar. Läste ut Doktor Glas och en annan bok för drygt en vecka sedan. 

usch och fy, du får krya på dig! fast det kan vara rätt behagligt att vara sjuk ibland ändå. mindre samvetskval för hur lite man gör och så. fint att du fortfarande upprätthåller läsningen, du verkar må bra av den. 

SvaraCitera
PMR
 PMR

ply:

usch och fy, du får krya på dig! fast det kan vara rätt behagligt att vara sjuk ibland ändå. mindre samvetskval för hur lite man gör och så. fint att du fortfarande upprätthåller läsningen, du verkar må bra av den. 

Nja, mår inte direkt bättre av den, inte nu i alla fall. Men gjorde det ett kort tag när jag började, relativt sett, då jag kände att jag gjorde något mer under dygnets timmar, lärde mig i alla fall något. Har inte upprätthållit läsningen dock. Läste under några veckor, tog paus några veckor, läste någon vecka, paus osv, och har "paus" nu. 

Ja, när man är sjuk så känner man att det är "okej" att avstå från förpliktelser i en annan utsträckning än annars. Skönt att kunna ha något att skylla på, trots att det är rätt så hemskt att det ska behöva vara så. Det psykiska måste tas på lika stort allvar egentligen. Och tack, ska krya på mig... snart Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Nja, mår inte direkt bättre av den, inte nu i alla fall. Men gjorde det ett kort tag när jag började, relativt sett, då jag kände att jag gjorde något mer under dygnets timmar, lärde mig i alla fall något. Har inte upprätthållit läsningen dock. Läste under några veckor, tog paus några veckor, läste någon vecka, paus osv, och har "paus" nu. 

Ja, när man är sjuk så känner man att det är "okej" att avstå från förpliktelser i en annan utsträckning än annars. Skönt att kunna ha något att skylla på, trots att det är rätt så hemskt att det ska behöva vara så. Det psykiska måste tas på lika stort allvar egentligen. 

jo, vill kunna se på det psykiska som lika tungt som det fysiska(egentligen tyngre i många fall) och lyckas oftast när det gäller andra men inte mig själv. har en känsla av att du är likadan. nåväl, ska nog försöka få lite sömn till och vakna i tid med svensson-folket, godnatt!

SvaraCitera
Lounge

Doop snogg:

Gick bra. Psykologen föreslog KBT och mindfullness för att få bort ångesten. Insåg inte själv att det är ångest jag haft hela tiden. Så ska jag få telefontid med en läkare som ska hjälpa mig med medicinering. Men precis som du sa så tyckte psykologen att benso inte var bra.
Trots det har jag nu fått mer benso (Stilnoct) 

Låter ju bra att prova 🙂 Men gud.. Du ska veta att d är skadligt frikostiga med benso inom psyk. Önskar att det ej fanns som alternativ eftersom den funkar så bra så det är så lätt att bli beroende när man har en quick fix. Stilnoct är väl starkare än sobril som jag blev beroende av också.. Åh blir arg

SvaraCitera

gått en vecka nu och fortf lika förstörd blörgh. inte spec lång tid men palla

SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta ge er på SDare som om de inte är människor

SvaraCitera

Sarenka:
gått en vecka nu och fortf lika förstörd blörgh. inte spec lång tid men palla

Ledsen att höra det. Uppbrott?

SvaraCitera
latest comments