I wear dark glasses to cover my eyes / There are secrets in 'em that I can't disguise
Go ahead and talk about him because he makes you doubt
Because he has denied himself the things that you can't live without.
ToxicWithaHintOfSteam:
En story som kring människor som spårlöst försvinner i vardagen, även med all den teknologin som existerar. Lite fantasy i det hela då huvudkaraktären är en av de människorna som försvinner och får kämpa för att leva i en otroligt skrämmande värld
intressant. jag har en ide som är lite svår att förklara men den handlar om en tjej som till en början är helt normal men sen börjar det hända massor av saker som gör att hon går djupare och djupare in i ett mörker av galenskap som hon inte kan ta sig ut. det händer saker med henne som bara hon känner och ser men det är inga hallucinationer och dom andra ser det efter att hon har blivit ett offer för en våldsam död.
ToxicWithaHintOfSteam:
En story som kring människor som spårlöst försvinner i vardagen, även med all den teknologin som existerar. Lite fantasy i det hela då huvudkaraktären är en av de människorna som försvinner och får kämpa för att leva i en otroligt skrämmande värld
intressant. jag har en ide som är lite svår att förklara men den handlar om en tjej som till en början är helt normal men sen börjar det hända massor av saker som gör att hon går djupare och djupare in i ett mörker av galenskap som hon inte kan ta sig ut. det händer saker med henne som bara hon känner och ser men det är inga hallucinationer och dom andra ser det efter att hon har blivit ett offer för en våldsam död.
Lonesome Sparrow:
and i'll just stand here collecting your tears
until i have written enough poems to make a rope
from all the wasted words and paper scraps
and hang myself from a sturdy beam
in the middle of the night
and when they find me dangling
everyone will say
”he died for love, he died for love”
väldigt vackert.
längtar tills imorgon Blutengels nya singel blir utsläppt då. woho.
Mamma "sluta sova så sent"
vill ba säga "mm få slut på min ångest så kanske"
Zymba:
vet inte om jag ska skratta eller gråta åt att en våldtäktsman gillat "tjejjouren [stad]" på facebook
bra sätt att verka som en "bra kille" kanske 🙁
Zymba:
Mamma "sluta sova så sent"
vill ba säga "mm få slut på min ångest så kanske"
säg det.
ska tvätta
packa
hoppas dan går snabbt
Blutengelfan:
längtar tills imorgon Blutengels nya singel blir utsläppt då. woho.
Oj, finns de fortfarande
isola:
bra sätt att verka som en "bra kille" kanske 🙁
äckligt 
subhuman girl:
säg det.
ne sa att jag råkat vända på dygnet pga sent plugg
är dum jag vet
fan va gott med gröt