Varje dag får man minst en nyhet som får en förbannade eller värre uppgiven...
Det värsta är att det är näst intill alltid den sårbara som får mer stryk av samhället.
Jag hörde på P1 om en överläkare på psyk som sexuellt utnyttjade en patient och fick efter endast tre månader (fängelse) sitt Läkarlegitimation tillbaka!
Fy och fan! Sedan undrar man varför folk tror inte på våra institutioner länge!
Herr överläkare fick "endast# tre månader av domstolen för att han blev av med sin läkarlegitimation! Han kommer ut efter ca 90 dagar semester och? Han får sitt jävla leg tillbaka och kan börja jobba på en gång?
Går det att ge tjejen sin integritet tillbaka lika lätt.. kommer hon någonsin ha något förtroende för samhället?
En drabbad som vågar anmäla någon eller några för våldtäkt eller för att vara sexuellt utnyttjade är den verkliga hjälten.
Samhället är ett jävla skam!

Blutengelfan: samma här. fan vad kul. vad är din senaste ide?
En story som kring människor som spårlöst försvinner i vardagen, även med all den teknologin som existerar. Lite fantasy i det hela då huvudkaraktären är en av de människorna som försvinner och får kämpa för att leva i en otroligt skrämmande värld
yo
Papper:
Oj, var inte igår jag loggade in här. 😀
Måste logga in på UM och kollade, kul med lite nostalgi. ^^
Oj, trodde jag såg i syne?! HEEEEJ!
(vet ej om du minns mig, är purplemusicrain)
Förstår mig inte alltid på syskonen Kardashian, att dom orkar bråka om vem av dom som är mest känd.
Ice: Förstår mig inte alltid på syskonen Kardashian, att dom orkar bråka om vem av dom som är mest känd.
lol d e ju regisserad tv
Så jävla hemskt. Jävla ryssar på väg in i Ukraina. Varför kan man inte låta människor vara ifred. En jävla massa krig överallt. Om jag hade varit fager och oemotståndlig, så hade jag förfört en viss president och sedan dödat honom med mina bara händer.. Jepp, jag skrev just det där.. PMR har blivit en morbid jävel.
Blir besviken på gamla människor som använder förkortningar när de skriver på diverse sociala medier.
Jag ska fan testa polyfasisk sömn. Har funderat på det så jäkla länge och nu när det kom på tal igen, så varför inte? Är sjukskriven så.. fast vissa dagar har jag ju fullbokade med saker.. så kanske inte går.. men aja
"Dessutom visar det sig att Klorider under vatten är ofarligt, det finns inget under vattenytan som kan nära en rostningsprocess .Det saknas syre!."
Lokalpolitiker, vilka jävla hjon.
Hör upp folk!
Jag tycker ALLA ska se Kobra ikväll 21.30 på svt1!
(Dvs om drygt 10 min.)
Handlar idag om "transrevolutionen"! Detta är ett så jävla viktigt ämne 
"Mainstreamkulturens intresse för transpersoner ökar
Hyllade Laverne Cox i "Orange is the new black", transexuella toppmodeller och nya tv-serien "Transparent". Inom både populärkultur och politik ökar intresset för transpersoner. Eller är det bara fråga om kommersialism och exotism? Förtrycket finns kvar på många håll."