d var nog ingen bra idé att röka igår
jättesvullen i svaljet nu går knappt att svälja eller andas :(:( skönt att värken börjar försvinna dock
undra om de i skolan blir arga för att jag går dit
kmr nog smitta ngn 🙁
nä ska sitta med tröjan över munnen
Dags att ta en promenad me vovven och sen spela Nintendo 3DS 😀
mitt sista hopp om att mitt liv kommer bli bättre lämnade mig helt idag. och vad finns kvar? tomhet och oändlig sorg. mitt liv har ingen mening och vem är jag att få leva i detta helvete?
Drömmer så mycket mardrömmar och även om jag vet vad det beror på så kan jag inte styra mina tankar i rätt riktning. Drömmar är så hemska. Man är liksom fast i dem, helt utan kontroll, och måste bara ta allt som kastas mot en. Jag hatar att jag är så ängslig, jag hatar att jag är så feg, jag hatar att jag blivit behandlad som skit så många gånger att jag börjat tro att jag inte är värd mer.
Zymba:
Drömmer så mycket mardrömmar och även om jag vet vad det beror på så kan jag inte styra mina tankar i rätt riktning. Drömmar är så hemska. Man är liksom fast i dem, helt utan kontroll, och måste bara ta allt som kastas mot en. Jag hatar att jag är så ängslig, jag hatar att jag är så feg, jag hatar att jag blivit behandlad som skit så många gånger att jag börjat tro att jag inte är värd mer.
så tråkigt att höra att du känner så och att du har så mycket mardrömmar. du är hundra gånger bättre än det dom sägeroch håll bara huvudet högt. dom kommer ångra sig senare i livet. är här om du behöver prata
Jag vill ta vackra bilder. Talande bilder. Svartvita bilder. Bilder som ångar känslor. Bilder det går att ana hemligheter i. Litet vardagliga. Litet konstnärliga.
tänker inte ens försöka mer, orka vara trevlig och rationell
Det låter konstigt men jag känner på mig att han inte mår bra. Kan ha fel, men jag brukade få en sån magkänsla förut med och fick då bekräftat att det stämde. Jag vet att hans bästa vän gift sig och skaffat barn, och jag vet att han är skitledsen över att han själv inte tror att han kommer skaffa familj pga sin egen "dysfunktionalitet". Jag får en känsla av att det blivit överväldigande nu. Att han, precis som jag, mår fruktansvärt dåligt av att se människor i sin närhet få allt det där som han själv vill ha men aldrig kommer få.
Jag vill inte må dåligt för det, men det gör jag. Jag känner att jag vill krama om honom. Säga att jag förstår. Vill lyssna när han berättar om sina bekymmer och göra vad jag kan för att han ska må bra igen.
Vafan är det för fel på mig? Hur kan jag bry mig om honom när han inte bryr sig om mig? Varför kan jag inte sluta tänka på honom, varför får jag fortfarande sånahär känslor? Varför är jag så jävla dum i huvudet uxjdldkffkfkfkfkkffkk
Har hållit på och säkerhetskopierat datorn. Det har stått på i flera timmar. När det bara var några minuter kvar så kraschar dator jäveln så en omstart krävs. Bara att börja om igen. Känner typ för detta just nu. 

Jag saknar mina kuddar och mitt täcke. Tänker på det varje dag med nackont. Några av flera saker jag aldrig kommer se igen, eftersom han övertalade mig att slänga dem. Du visste hur extrem ångest jag känner då jag slänger saker och att jag länge knappt kunde slänga godispapper(!). Du såg när tårarna bara rann på mig, trots att jag försökte hålla med tillbaka - vilket jag annars var bra på. Du stod och skrattade. Vi skulle ju köpa en massa nytt och fräscht när vi flyttat, för jag förtjänade det :))) men det var såklart en liten detalj i din ondskefulla plan. Om det bara hade varit så, att det var det enda inhumana du gjort. Hatar dig så jävla mycket. Du är inte ens en människa. Sitter ofta och hoppas att du ska bli misshandlad till döds, att du ska lida till ditt sista andetag. Vill att du ska få sota för all misshandel, annat våld och våldtäkter du våldfört på människor. Det skrämmer mig att jag har sådana tankar. Att jag känner sådant hat. Är fan rädd över att jag kan ha den viljan inom mig.
Ska nu ringa världens mupp och diskutera ngt hen rår över men som påverkar mig mer än hen och jag ska verkligen försöka att spela övertrevlig men misstänker att det kommer att gå rätt dåligt pga denna person är helt sanslös. Åh nu ringer jag.
aha nu har du förstört dagen ännu mer för dig själv. fan vad bra du är din jävla tjockis.