Har jätteont i halsen....... förkylning, here we goooo9o
Ska köpa strepsils i vanlig ordning
S3ON:
Har jätteont i halsen....... förkylning, here we goooo9oSka köpa strepsils i vanlig ordning
Gräddglass gör susen. Även kalla bär som björnbär och hallon ![]()
However, surt att du är sjuk
Kanske också blir det snart pga mina parents mår kasst och har ont i halsen. Men jaja. Hoppas att det blir bättre serrö. 

ToxicWithaHintOfSteam:
Har fått kontakt med en person som har tillgång till förläggare med kontakter som kan ge ut min bok. Den ska vara helt färdig inom 6mån. Känns bra, är på G på författar spåret, något jag drömt om sedan många år tillbaks, men nu stirrar chansen och motiveringen mig i ansiktet och det känns underbart.
det är ju askul. vad för böcker skriver du? jag skriver böcker som handlar om psykisk skräck och terror plus om mycket galenskap.
fan varför valde jag att ha på mig jeans idag. fan
Blutengelfan: det är ju askul. vad för böcker skriver du? jag skriver böcker som handlar om psykisk skräck och terror plus om mycket galenskap.
Fan va trevligt, samma ämne jag är inne på. Mental terror samt fysisk terror, min dröm är styra om i denna linjera "Skräck" värld

är gjord att trampas på

dazed:
Det är en grej hon har fått skit och bör få skit för, tror dock inte det är rotat i transfobi. Hursom så är hennes bok om Greklandkrisen jävligt bra.
vad tror du att det är rotat i?
Att försöka se vem jag egentligen är och tänka på frågan "Vem är jag?".
För att se vem jag är så måste jag gräva djupt inom mig och öppna stängda dörrar och öppna sår inom mig. Det tar på krafterna men jag behöver det för att gå vidare i mitt liv.
funderar på att se lilja4ever
var länge sedan.