Tog en lång dusch, nu känner jag mig fräschare än fräschast och känns som jag kan fixa detta. Ja nu kör vi
Ok är så jävla nervös känns som jag kommer spy vilken sekund som helst
Kommer säkert gå åt helvete, han lär tycka mina problem är skitsmå, astöntiga och att jag borde sluta gnälla
igår hoppade sture upp och bet mig 2 ggr när jag hade panikångest.
tack så mkt för den skitkatt
Zymba:
Kommer säkert gå åt helvete, han lär tycka mina problem är skitsmå, astöntiga och att jag borde sluta gnälla
det tror jag verkligen inte, i så fall jobbar man inte med sånt. att du har fått en remiss såpass snabbt är ju bevis på att någon har tagit dina problem på stort allvar. det kmmr gå bra 
Jag är så himla stolt över mig själv. Jag klarade det. Berättade allt. Varenda liten detalj. Utan att bryta ihop. Fällde några tårar men jag lyckades hålla borta ångesten, tack vare att han var så lugn och bra på att lyssna. Jag kände mig trygg. Han sa att jag var väldigt bra på att reflektera rationellt över min situation, och att det var lätt att förstå min problematik. Han sa att jag var stark som tagit hjälp, att han ser mina problem som allvarliga men inte oöverkomliga. Känns väldigt bra. Även om 45 minuter inte direkt förändrade mitt mående så känns det i alla fall skönt att få bekräftat att mina problem är verkliga, bör och ska behandlas och att jag är på väg. Att jag ens kunde berätta det är fantastiskt. Trodde aldrig jag skulle klara av det.
Är så överväldigad att jag glömde betala, lol. Får åka tillbaka
Blivande_japan:
det tror jag verkligen inte, i så fall jobbar man inte med sånt. att du har fått en remiss såpass snabbt är ju bevis på att någon har tagit dina problem på stort allvar. det kmmr gå bra
Tack för pepp! Gillar dig. Hoppas det kommer gå bra för dig med. 
Kändes konstigt pga ovant och lite jobbigt att prata om så personliga saker med en främling men han var verkligen väldigt bra på att ändå få mig att känna mig trygg, är nöjd än så länge
Tydligen ska de skicka en faktura, kul. Hoppas inte morsan öppnar det kuvertet, om hon ser att jag varit hos psykolog lär hon bli tokig
Tårarna trycker mot ögonlocken och letar sig ut över kinderna vid tanken på ett Det Onda. Jag känner hur jag börjar hyperventilera och skaka. Det är lustigt hur bara tankar kan skada. Jag blir uppriktigt djupt rädd av hur fel det skulle kunna bli. Sorgen skulle vara enorm. Det värsta är kanske hur jag saknar kontroll. Det finns inget mer jag kan göra för att påverka utgången.
Vad skulle jag ta mig till? Vad skulle jag göra av mig själv? Jag skulle aldrig orka hantera det.
Ibland undrar man vad det är för mongon som dricker kaffe istället för te på mornarna.
Sjuka människor, de är allt en dekadent mänsklighet vi har att göra med.
För att inte tala om dem som dricker te utan mjölk och socker...
Jag råkade spotta i min iPhone högtalare, nu låter ljuded sämre!