för andra som fått samma mess verkar ha hamnat på andra sidor https://www.flashback.org/t2406997 men alla verkar ha gått ut på att lämna dina uppgifter då du vunnit något. Så de kanske bara avancerat lite.
haha blir nojig över att göra bankärenden över telefonen nu.
Kudhos: Avg skulle nog reagerat om hemsidan hade något fuffens i sin kod. Men inte av sitt innehåll.
aa och har scannat telefonen nu så om det var något fuffens hade den förhoppningsvis känt det. Är skitparanoid att något program ska känna av alla mina personuppgifter och bankgrejer typ.
Fingerprints:
aa och har scannat telefonen nu så om det var något fuffens hade den förhoppningsvis känt det. Är skitparanoid att något program ska känna av alla mina personuppgifter och bankgrejer typ.
Du borde inte behöva vara nojjig. Det enda som du borde tänka på är om du gör bankgrejer på ett öppet wifi, typ om du går in på ett okänt olåst öppet wifi på stan. För sånna kan vara fyllda med konstigheter.
Tumregel är att inte klicka på förkortade länkar från folk du inte känner eller kan fråga. T.ex ett sms som verkar vara från någon bott eller någon som vägrar berätta om länken.
Kudhos: Tumregel är att inte klicka på förkortade länkar från folk du inte känner eller kan fråga. T.ex ett sms som verkar vara från någon bott eller någon som vägrar berätta om länken.
haha nä, jag tryckte inte på den här heller men messet låg uppe när jag låste upp telefonen och så kom jag åt länken i samband med att jag låste upp den. Så det sög ju
Fingerprints:
haha nä, jag tryckte inte på den här heller men messet låg uppe när jag låste upp telefonen och så kom jag åt länken i samband med att jag låste upp den. Så det sög ju
aj då. Men du borde vara alright.

Fingerprints: haha blir nojig över att göra bankärenden över telefonen nu.
är inte BankID begränsat till en telefon?
Fryser ihjäl varje jävla kväll
blir så jävla less på hur dåligt jag fungerar.
ingen jävla manual finns det att rådgöra i heller.
KUL ATT BLI BORTPRIORITERAD HELA TIDEN mm
hjärtevärmande att alltid vara andrahandsgrej 
Kudhos:
beror på vad du har för chef.. Eller om du menar det engelska ordet "Chef" vilket betyder
26 år, charmig och ja - chef - inte kock
uh hår i munnen
var är exner?