Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

för andra som fått samma mess verkar ha hamnat på andra sidor  https://www.flashback.org/t2406997 men alla verkar ha gått ut på att lämna dina uppgifter då du vunnit något. Så de kanske bara avancerat lite. 

haha blir nojig över att göra bankärenden över telefonen nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Avg skulle nog reagerat om hemsidan hade något fuffens i sin kod. Men inte av sitt innehåll.

aa och har scannat telefonen nu så om det var något fuffens hade den förhoppningsvis känt det. Är skitparanoid att något program ska känna av alla mina personuppgifter och bankgrejer typ. 

SvaraCitera
Kudhos

Fingerprints:

aa och har scannat telefonen nu så om det var något fuffens hade den förhoppningsvis känt det. Är skitparanoid att något program ska känna av alla mina personuppgifter och bankgrejer typ. 

Du borde inte behöva vara nojjig. Det enda som du borde tänka på är om du gör bankgrejer på ett öppet wifi, typ om du går in på ett okänt olåst öppet wifi på stan. För sånna kan vara fyllda med konstigheter. 

Tumregel är att inte klicka på förkortade länkar från folk du inte känner eller kan fråga. T.ex ett sms som verkar vara från någon bott eller någon som vägrar berätta om länken. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Tumregel är att inte klicka på förkortade länkar från folk du inte känner eller kan fråga. T.ex ett sms som verkar vara från någon bott eller någon som vägrar berätta om länken.

haha nä, jag tryckte inte på den här heller men messet låg uppe när jag låste upp telefonen och så kom jag åt länken i samband med att jag låste upp den. Så det sög ju

SvaraCitera
Kudhos

Fingerprints:

haha nä, jag tryckte inte på den här heller men messet låg uppe när jag låste upp telefonen och så kom jag åt länken i samband med att jag låste upp den. Så det sög ju

aj då. Men du borde vara alright. 

SvaraCitera

Benagil Cave, Algrave, Portugal.jpg

SvaraCitera
frukt

Fingerprints: haha blir nojig över att göra bankärenden över telefonen nu.

är inte BankID begränsat till en telefon?

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

är inte BankID begränsat till en telefon?

jo men det är det nog ja!

SvaraCitera

Fryser ihjäl varje jävla kväll

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

blir så jävla less på hur dåligt jag fungerar.
ingen jävla manual finns det att rådgöra i heller.

SvaraCitera
Ämnesstartare

KUL ATT BLI BORTPRIORITERAD HELA TIDEN mm

hjärtevärmande att alltid vara andrahandsgrej Hjärta

SvaraCitera
emmaee

Kudhos:

beror på vad du har för chef.. Eller om du menar det engelska ordet "Chef" vilket betyder
The_Swedish_Chef.jpg

26 år, charmig och ja - chef - inte kockBlink

SvaraCitera
Kudhos

SvaraCitera
Ämnesstartare

uh hår i munnen

SvaraCitera
Ämnesstartare

var är exner?

SvaraCitera
latest comments