019linnea:
hahah, ja det hade varit rätt harmoniskt utan dem kanske. men är trevligt med lite sällskap ibland 🙂
har du bott kollektivt någonting??
aaah bott kollektiv i 1,5 år typ....var bästa året i mitt liiiv delvis pga det :)) gillar att ha människor runt mig.
men 10 ungar..uff, låter tufft att bara vara i närheten
Hur omoraliskt är det att ha sex med sin chef? 
emmaee:
Hur omoraliskt är det att ha sex med sin chef?
beror på vad du har för chef.. Eller om du menar det engelska ordet "Chef" vilket betyder
Fkpaw:
aaah bott kollektiv i 1,5 år typ....var bästa året i mitt liiiv delvis pga det :)) gillar att ha människor runt mig.men 10 ungar..uff, låter tufft att bara vara i närheten
vad underbart det låter!! 🙂
jo de kan vara rätt så livliga av sig, de små rackarungarna.. blir skönt med egen lägenhet sen bara
Kudhos:
beror på vad du har för chef.. Eller om du menar det engelska ordet "Chef" vilket betyder
Åh, sex med Swedish Chef: "Jaa, dat is sou najs, put di pinis in maj kårnhoul"
Istechetvåpunktnoll:
Åh, sex med Swedish Chef: "Jaa, dat is sou najs, put di pinis in maj kårnhoul"
"sörg min körgibörgi"
Vad är det värsta som kan hända om man kommer åt en länk i ett skumt sms?
Fingerprints:
Vad är det värsta som kan hända om man kommer åt en länk i ett skumt sms?
var det en förkortad länk? Typ "bit.ly/rxar43" eller något sånt?
Kudhos:
var det en förkortad länk? Typ "bit.ly/rxar43" eller något sånt?
Vet inte. Har raderat men det är inte omöjligt . Det var en länk till"du har vunnit 10000 kronor på coop. Lämna dina uppgifter" , kryssade fort som sjutton. Har googlat och fler har fått det men ingen verkar ha fått problem efter. Utom de som lämnat uppgifter säkert.
Är det ba ett försök till scam?
Fingerprints:
Vet inte. Har raderat men det är inte omöjligt . Det var en länk till"du har vunnit 10000 kronor på coop. Lämna dina uppgifter" , kryssade fort som sjutton. Har googlat och fler har fått det men ingen verkar ha fått problem efter. Utom de som lämnat uppgifter säkert.
Fingerprints:
Är det ba ett försök till scam?
yupp.
http://www.metro.se/nyheter/coop-varnar-for-falska-tavlings-sms/EVHnjf!QpblocQ8pCuNY/
yupp.
http://www.metro.se/nyheter/coop-varnar-for-falska-tavlings-sms/EVHnjf!QpblocQ8pCuNY/
Men då borde det inte vara någon fara att jag öppnade o stängde länken? Bajs-avg reagerade inte ens.
Fingerprints:
Men då borde det inte vara någon fara att jag öppnade o stängde länken? Bajs-avg reagerade inte ens.
Hemsidan i sig är ju inte farlig skulle jag tro. Detta är "phising"(om jag kan termen rätt) vilket är en metod att få tag på folks uppgifter. Så hemsidan har inget skadligt, det är bara att den försöker lura folk.Typ sånna "Jag är en prins från Nigeria och jag behöver dina kreditkortsuppgifter för att skicka över lite pengar till dig."
Avg skulle nog reagerat om hemsidan hade något fuffens i sin kod. Men inte av sitt innehåll.