Ikväll är det gasque!!! Kul.

Anura:
vi har oxå sånt. vad är de för nåt?
middag m aktiviteter där folk får medverka utifrån deras rasbehörighet. ex svarta får sitta i mitten och vita runt om, man får olika mat sen avslutas allt med lite näsmätarlekar. 🙁
Blä plugg blä. Det finns roliga delar i plugget, men artikelgranskning är inte det.
Sagitta: Blä plugg blä. Det finns roliga delar i plugget, men kodmätning och optimering är inte det.
varför låter ni chatten vara så tom hela tiden?
För en sekund brydde jag mig om saken. Sedan släppte jag det. Sedan var det okej. Sedan spelade det ingen roll. Det är snarast inspirerande - det pressar mig till att utvecklas och hantera saker bättre. Haha, kanske bör jag till och med vara tacksam? Kanske. Det goda i det onda är att jag hela tiden får tillfälle att självförbättra. Det är ju faktiskt bra. Tillslut kommer hela klustret vara bortarbetet - men det kommer ta tid. Men jag tror att det kan gå. Skål för det, kamrater!
ok min magkatarr har ej gillat d1a dag1
känns som om jag har mat som sitter högt upp i halsen
mys
Vill äta chips men vill va smal men vill äta chips men vill va smal. Typ så.
brottgörnens folk
såg att en gammal elevhemskamrat tagit bort mig från fb. han gillade nog inte allt sd-fientligt jag delat. höhö
Blivande_japan:
ok min magkatarr har ej gillat d1a dag1
känns som om jag har mat som sitter högt upp i halsen
mys
Åh naj
men är ändå glad att du kom idaaaag, är så nöjd med att vi hann prata och umgås ordentligt!
mvh egoist 
Zymba:
Åh naj
men är ändå glad att du kom idaaaag, är så nöjd med att vi hann prata och umgås ordentligt!
mvh egoist
haha jag är också nöjd! borde inte ätit så mkt ba! var 3vligt att ses!