Kudhos: Precis. Du borde kunna ändra till bidrag och inte behöva betala tillbaka direkt utan problem.
Gött, då vet jag. Gjorde du också det?
Anura:
Gött, då vet jag. Gjorde du också det?
Yupp. Har ingen anledning att ta lån när jag hemma. Har, som du har märkt, knappt några utgifter.
"eyebrows on flique"
upprepar sig i hjärnan hela tiden, kan inte stoppa det! speciellt på morgonen när man fixat sig.. "on fleek"
denna blir aldrig gammal 
har sett ngt men vet inte om det stämmer. det gör så ont i hjärtat, skakar lite, känner mig febrig. Kan det verkligen vara så? Det har gått... flera år. flera djävla år. Inte ens efter en månad betyder jag något men hon betyder allt, efter flera år och ett giftermål.
Jag vet inte hur vi ska kunna bo i samma stad. Jag vill aldrig mer se de där ögonen, aldrig mer höra den där rösten.
HEJ VILL BARA SÄGA ATT SONIA ÄR HELT FANTASTISK OCH BÄST I VÄRLDEN
mvh bell
lovar att det är bell

fina tillfällen i livet är sällsynta. tror att järvar i det vilda är enklare att påträffa.
😀 mina första kreationer som läggs ut på youtube. Vet inte om jag vågar lägga ut allt annat, kmr bli gaystämplad & känns ej rätt att bli det när jag är hetero & omringad av homofober. MEN alltid skönt att stötta minoriteter som behöver det.
+ "en person som vill jobba med människor får ej oroa sig för ev. idioter"
Jag när jag ska försöka vara trevlig och eller social

Det är rally hemma vid mig, dom kör i ca 160 km/h på en grusväg och bara några meter ifrån där jag bor så har det en så länge kraschat 5 st bilar, två stycken blev skadade och fick rulla bilen fram till där jag bor :/
Men roligt att se rallyt vaddafall.
player one:
vad twitterklientelet i fråga skrev var precis den reaktion hon ville ha, således ligger det eventuella felet hos henne, inte hos någon annan.
det var ju fortfarande deras åsikter
jag undrar vad de vinner på att inte bjuda mig och hur de känner när frågan tas upp "oj, var är hon?"
isola:
det var ju fortfarande deras åsikter
ja, och jag tycker att de är berättigade, och att det är ren manipulation som får dem att framstå som orimliga. ren agitation, med andra ord.
![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)