Så skön känsla att kunna lägga sig i sin gosiga säng och ba mmmm gotta sig i mjuka kuddar.
Zymba:
Så skön känsla att kunna lägga sig i sin gosiga säng och ba mmmm gotta sig i mjuka kuddar.
har du inget sällskap ? inte ens en katt ?
Fick någon tanke om att ha ett nattligt städjobb vore nice, så tittade in i platsbanken, de få städjobb som fanns var dagtid samt krävde körkort och tidigare erfarenhet inom städning
Tidigare erfarenhet för att städa? Den enda anledningen till det kravet lär vara att på förhand kunna be majoriteten av jobbsökare dra åt helvete, vem är inkompetent nog att inte kunna något sådant utan erfarenhet?
man kanske skulle lägga sig nu... 
Ååh jobb ja...
Får nog snart söka nytt. Det gäller att ljuga så bra och otydligt som möjligt i CV't. Då kommer man långt och har fuskat sig om de andra som inte vågar ta steget att ens söka pga "meh står ju att man måste bla. bla."
OBS studien endast genomförd på enklare och hyffsat okvalificerade yrken.
Ice:
Nyss ätit pizza, kanske borde ha ätit nåt stabilare när ska vara vaken hela natten.
vrf skaru vara vaken hela natten?
Idag känner jag hopp. Såna här känslor brukar inte vara särskilt länge, men ändå. Känner att jag kan komma förbi det här. Kanske bli lycklig igen.
Skojade igår med sambo om att vi borde släcka lampan(pga knappen sitter utanför) när ngn duschar.
gissa vem som blev utsatt för det idag ist höeh funy
Ska åka och träna nu. Måste ta och få in rätt inställning. Taggar till ovan. Dat drop.
Också bra
grupparbete 🙁
"Whaat? Är tiden redan slut? Vad tråkigt, men tiden går fort när man är snygg." hahaha

Så glad för sin teddy asså åhhh vill ha alla
Kommer ha 20 hundar när jag är vuxen. Kommer ha ett eget gym och nattklubb. Båda kommer heta THE DOG HOUSE
och vi kommer lyfta tillsammans. Och gigga tillsammans.
DH4L - dog house 4 lyfe
¯\_(ツ)_/¯