kycklingklubbor e så jävla värdelöst..
chips-reklam:
är så jävla nervös inför flytt
kommer fakka ur
Det är en jättebra stad att flytta till åtminstone. Bra ställen bra stämning bra människor. Är himla glad att jag flyttade hit.
Edinburgh:
Det är en jättebra stad att flytta till åtminstone. Bra ställen bra stämning bra människor. Är himla glad att jag flyttade hit.
ja det tror jag med!
kommer nog bara känna mig otrygg ett tag framöver.
Måste ha sett konstig ut när jag promenerade med världens fånigaste leende till och från i ett par kilometer, men det kan jag bjuda på. Är glad! 
Buddah: Måste ha sett konstig ut när jag promenerade med världens fånigaste leende till och från i ett par kilometer, men det kan jag bjuda på. Är glad!
fick du lyan?
phuuuuuuuuufff
har utsatt mig för jobbigt
nu känns det bättre
chips-reklam:
phuuuuuuuuufff
har utsatt mig för jobbigt
nu känns det bättre
Vad haru gjort då? Skönt att det känns bättre.
subhuman girl: fick du lyan?
Det vet jag inte än, är glad för annat för tillfället. Blir ju inte mindre glad om jag får lägenheten dock!
aj min tand
har verkligen inte råd med det också nu 
Buddah: Det vet jag inte än, är glad för annat för tillfället. Blir ju inte mindre glad om jag får lägenheten dock!
åh, håller tummarna för dig. bra att du är glad.
Hm, i mina tankar just nu.. Oj det är mycket. För mycket. Men det som jag grubblar och filosoferar mest om är nog min mamma, boende, min pojkvän, nian, gymnasiet, jobb, framtid.. Ja det bara skenar iväg när jag tänker efter för mycket.
Uuuurghhh missade bussen får gåå aaslångt nuuu
Fingerprints:
Vad haru gjort då? Skönt att det känns bättre.
långt prat i teflon med eventuellt boende
hatar tefloner
chips-reklam:
långt prat i teflon med eventuellt boende
hatar tefloner
Ahaaa bra jobbat 🙂