Blir alltid lika förvånad när ngn säger att jag är flickig/tjejig av mig. Fattar ej vad det är som är flickigt m mig, beteendet eller utseendet. Kns som tomma anklagalser bara
Fantastiskt:
den e för bra
mm antagligen
värst var i lördags. 🙁
- Jag vill se Smaugs Ödemark...Å hyrfilm blä
- Ja den går ju på Cmore.... Nahä har jag inte det längre
- Tur att den finns på datorn då! WÖÖÖ!
Anura: så du skulle inte rekommendera någon att flytta dit? :p Jag vet iaf att Skövde är en otroligt död stad. Du kommer nog att trivas i gbg isf 🙂 Otroligt trevligt.
Beror helt på vad man är ute efter. Det är en bra stad om man bara vill bo någonstans, men helt värdelös när man vill att det skall hända något.
det var länge sedan ofog var på tapeten. undrar varför dom kände sig tvingade att ligga så lågt att hemsidan skulle släckas också...
Mötte just en gammal klasskamrat från högskolan på tuben. Var rätt konstig stämning. Han verkade inte må bra men vågade inte fråga.
Jag ligger i soffan o funderar på om man skulle gått upp för trappan för att hämta lite popcorn...
kakakaka:
varför brukar sverigedemokraterna vara antifeministiska också? vad är det egentligen som har gått fel att man är fientlig mot kvinnor och andra utsatta grupper? vf brukar dessa även vara för prostitutionen trots konsekvensen av det? vf e många av dessa mkt ytliga? är det brist på kärlek i barndomen eller e d brist på kärlek överlag i vardagen?ser många egenskaper som just hänger me rasism eller fientlighet. stackare.
handlar väl om att man har en jävligt dålig människosyn i grunden och dessutom är väldigt, väldigt konservativ.
Råkade ramla idag (lol och det var jättefult dessutom) så nu har jag typ vrickat foten. Yay.
Zymba:
Råkade ramla idag (lol och det var jättefult dessutom) så nu har jag typ vrickat foten. Yay.
Såg bilden. Krya på dig, och var rädd om dig.
Har varit en bra kväll, såg fört Jumanji och sedan Dirty Dancing... Mhm!
Tjohej:
Bra film!
aaa!! Hade inte sett den sen jag var liten heller så det var lite nostalgiskt.
Fingerprints:
aaa!! Hade inte sett den sen jag var liten heller så det var lite nostalgiskt.
Vill du se en till nostalgisk film med Robin Williams, rekommenderar jag "Hook" och "Flubber".