Hatar när man tar sista pillret på p-pillerkartan, känner typ;
Fingerprints:
Hatar när man tar sista pillret på p-pillerkartan, känner typ;
Får börja hamstra inför vintern.
Zymba:
Jag mår så bra just nu jag vill sväva omkring bland rosa molnFast: jag vet att det kommer försvinna när som helst så ah DET ÄR JU INTE SÅ NAJS

time: Har köpt en långklänning och vi har ÄNTLIGEN fått bord på Osteria Barberini som är känt för sin "svartvita" meny - svart och vit tryffel. Dreglar bara jag tänker på det åguuuuud
Fin klänning och vilken härlig semester ni verkar ha! Tack för snaps, blir avundsjuk men mest glad 
Min lillebror shoppade en tröja idag, tänker nog sno den.
kompis klagar på brist på biosällskap, även om jag kan förstå att det kan vara jobbigt för honom känns det så banalt. önskar det var mitt största problem.
Blev besviken på jeezly idag </3
runt 17 000 tbx från skatt1. nice 

Tror jag tänker för mycket, min hjärna vill nog explodera snart.
Edinburgh:
Vad tänkeru på
massor av saker samtidigt så det blir en stor skål med äggröra, mhm!
Är allvarlig med att livet ändrades nu
Av hela mitt hjärta, av grunden av hela mitt inre så önskar jag att jag kunde berätta för någon
jag orkar inte ringa ngn för då måste jag berätta allt
jag mår illa, jag känner mig lurad, jag känner mig tom och sviken av allting och alla
Jag vet inte vad jag ska säga, tänka, tycka eller känna
Vad gör man nu? Vad gör jag? Jag vet ju men jag vet inte vad jag ska göra nu... Vad är bäst? Kommer jag gråta? är ju inte oberörd. är förstörd.
Vad gör man? hon är vacker, riktigt fin. hon är kortare än jag, hon är som jag var förut och hela tiden trodde jag hon var annorlunda.
nu vet jag allt, jag vet att han fortfarande älskar henne, jag vet vilka misstag jag gjorde.
Jag villa aldrig mer se honom, jag är besviken på mig själv, jag ångrar att jag var naiv.
Så djävla fel det kan gå. önskar jag kunde berätta och visa det jag vet och ser.