Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ice
 Ice

V8an spinner som en katt. Hjärta

SvaraCitera

såååå tröttsamt
beställde nagellack från en sida (speciellt nagellack som ej finns att köpa ngn annanstans) 

skulle ta 1-5 arbetsdagar. mejlade efter 8 och frågade vrf min order fortfarande ej behandlats. inget hände. skrev på facebook ngn dag efter och frågade vrf min order ej behandlats. inget svar. gjorde en anmälan på paypal pga var det ajg använde mig av. står nu på sidan på ordern "refunded" har dock ej fått varken svar från företaget eller pengarna (antar dock att de kanske inte kommer in förrän typ måndag) men fortfarande, sjuuuuukt dålig service + knnr mig förbannad på att den typen av nagellack är rätt sällsynt utanför "indie"-branschen vilket gör det svårt att få tag på likvärdigt lack...

SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det borde vara lag på att alla förorter ska ha typ 2-3 BRA pizzerior. blir så himla ledsen när jag lägger pengar på en dålig pizza. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

"Superspararna" är ett ju ett helt sjukt program. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanal fem är en sjuk kanal.

SvaraCitera
Kudhos

Fantastiskt:
Nu kör vi

The Darkness – I Believe In A Thing Called Love

Han är sjukt lik dig. Du är bara yngre!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Foto 2014-08-02 13 14 27 (1)_0.jpg

god morgon klippte min lugg nyss omöjligt att bli nöjd. fuck symmetri.

SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: god morgon klippte min lugg nyss omöjligt att bli nöjd. fuck symmetri.

ser ju symmetriskt ut så det heter duga!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak: ser ju symmetriskt ut så det heter duga!!

åh va bra. Cool

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, finns två raggarklubbar i byn nu. Vi bor ca 800 inavlade bönder här och TVÅ klubbar. 
Finns nästan 70st jänkare. 

Denna låt1 ekar atm över bygd1 från gamla lokaler från nedlagt husbyggarfirma. 
Någon form av repeat, hört den 5ggr nu.

Glad stämning här idag iaf. Musik1 är skön.

SvaraCitera
Ämnesstartare

behöver flytta snarast för att ej fastna i detta.................
Fedt bakåtsträvande mentalitet här. Frasen "Det var bättre förr" är förmodligen den man hör mest av allt. Typ. 

SvaraCitera

Behöver hjälp nån som vet hur man lägger till en ny tråd elr nåt sånt, har en viktig fråga

SvaraCitera

yasmineburii:
Behöver hjälp nån som vet hur man lägger till en ny tråd elr nåt sånt, har en viktig fråga

Tryck på knappen Ny tråd, uppe till höger.

SvaraCitera

Edinburgh:

Tryck på knappen Ny tråd, uppe till höger.

Tack så mycket!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att grilla korv med hjälp av två gafflar och slita sönder en sladd för en gammal brödrost. Tar typ 10sekunder, beroende på korvsort. 

Ska fungera utan större bekymmer tydligen (efter lite forskning på flashback...)!

SvaraCitera
latest comments