mn123456789: Lady Dahmer
Hon är verkligen dum i huvudet. Synd att hon har så stort inflytande.

smutskastar inte hon feminister egentligen?
mn123456789:
Alltså personer som klagar på särskrivningar och att folk inte kan skillnaden mellan de och dem, men själva börjar de inte ens med stor bokstav eller avslutar med "punkt".
folk som klagar på hur folk skriver (sålänge man förstår) är i allmänhet dumma i huvudet, oavsett hur de själva skriver.
inga i denna familjen kan rannsaka sig själva. jag bryr mig inte om någonting.
jag orkar inte vara som folk vill. är hellre vad som helst.
glasörn: jag orkar inte vara som folk vill. är hellre vad som helst.
kom ihåg att cowboylivet är ensamt
Zymba:
Blir ledsen över hur människor kan förespråka mobbning på det här sättet. "Anpassa dig efter mobbarna" liksom. Usch. Jag brinner verkligen mot mobbning, det är bland det absolut värsta jag vet, och jag klarar inte av när folk beskyller mobboffer på det här sättet. Jag klarar inte av att man ACCEPTERAR mobbarna, för det är faktiskt det man gör när man lägger skulden på offret. Att man säger "om du är tjock får du räkna med att bli mobbad". Hur i helvetes jävla skit kan man tänka så? Hur kan man vika sig för så vidriga saker som mobbning?
Om du är tjock finns det en risk att du blir mobbad. Det är ett faktum. Det är inget någon tycker, det är så det är. Då anser jag att man bör minska den risken för sitt barn att bli utsatt genom att se till att barnet inte blir överviktigt. Naturligtvis ska man lära ut respekt bland barn på samma gång, men detta kommer inte göra att problemet med mobbning försvinner helt.
Förövrigt väldigt löjligt att du skriver ett inlägg här.
Knekten: Förövrigt väldigt löjligt att du skriver ett inlägg här.
Ah gu så löjligt att uttrycka sina tankar i en I mina tankar just nu-tråd... tihihi