Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Såg en typ 12-årig pojke i affären, så jävla snygg.. Hade bytt liv med honom anyday ._.

SvaraCitera

Edinburgh:

Äh, det biologiskt äckliga är ju ballt. Amfibiedjurpistoler!!

men det är ju jättejobbigt. och tänder överallt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååååhhh råkade just avslöja för min kompis vad jag ska ge henne i present… 

SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: lallade runt på en småländsk gård hela natten, hamnade med ett par hippies som låg och jäste i ett badkar, direkteldat med en brasa under. rökte jättemycket gräs. sen framåt morgonen så gick vi in till den lokala civilisationen, köpte jättemycket munchies, det är fan bisarrt att gå runt på ica när man trippar jättehårt.

man blir ju lite avis

SvaraCitera

Fingerprints:
Ååååhhh råkade just avslöja för min kompis vad jag ska ge henne i present… 

Nu måste du komma på något bättre att ge henne! 

SvaraCitera

player one:

men det är ju jättejobbigt. och tänder överallt.

Kombinerat med den där känslan man har i munnen när man trippar som gör att alla ens tänder känns sådär lagom lösa och konstiga så kan det nog gå åt endera hållen antar jag. Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar mina kompisar kunde berätta för mig vad jag kommer få i present av dem. Seriöst, en av mina vänner sms:ade mig i typ mars och ba "jag har beställt din födelsedagspresent nu ;)" och jag ba MEN VA!!!??? Det där är så elakt att säga, har man sagt A får man säga B osv. Seriöst, jag gillar spoilers - alla som känner mig vet att jag älskar att veta vad som kommer. (hehe) Visst överraskningar är nice också men nej alltså åh, jag älskar att se fram emot något.

SvaraCitera
Bell
 Bell

insåg just att min kusin är jättelik Darin

SvaraCitera

Hej Hazel! 🙂

-- 

Jag tänker på att jag är matt men avslappnad, fri och glad, allt går bra nu, allt utom värmen. Ge mig regn och åskväder igen.

SvaraCitera

Vem är Hazel

SvaraCitera

Har nynnat på Rihannas Man Down sedan igår i och med ukulele-versionen av den som spelades i Athena Farrokhzads sommarprat. Bra jävla låt ändå. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man ändå kunde få lite regn ☔ Glad

SvaraCitera

Tigerdrottningen: Vem är Hazel

Det är en som brukar smygläsa all min chatthistorik och det jag lyssnar på på spotify. :>

SvaraCitera
PMR
 PMR

Alprolover:

Det är en som brukar smygläsa all min chatthistorik och det jag lyssnar på på spotify. :>

HAHAHAH Hjärta så åh när människan läser "Hej Hazel" sen, så busted Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

behöver flytta akut om ngn vet ngt ställe här där jag kan bo får den gärna höra av sig tack

SvaraCitera
latest comments