Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Coca-Cola:

"Personer i maktposition kan aldrig vara otrevliga eller göra fel."
Galen

lite så

SvaraCitera
Ämnesstartare

åskväder nu med. nu hade det ju vart najs att krypa upp i soffan och mysa till nån film

SvaraCitera
Ämnesstartare

åskväder nu med. nu hade det ju vart najs att krypa upp i soffan och mysa till nån film

SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ denna film O Brother, Where Art Thou?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffade precis instagram. Jag fattar inte ett skit :s

SvaraCitera
tuuump

Regnet piskar mot rutorna och åskan mullrar så att huset skakar.... Dags att gå ut och njuta lite! Mycket gladParty

SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn: Skaffade precis instagram. Jag fattar inte ett skit :s

Ladda upp bilder på när du: tränar, äter mat, umgås med folk, festar, ser en solnedgång/soluppgång, har ett fint citat som du snott från google, dina ben när du steker osv osv

SvaraCitera
time
 time

isola: Som sagt, du hade en otrevlig ton redan från början.

Är du alltid trevlig och på topp och solskenig när du är jättestressad till den så milda grad att du nästan hyperventilerar?

Du behöver inte svara på det, men kom ihåg det till nästa gång. Om min adminroll spelade någon roll i hur folk bemötte mig skulle du inte heller ha varit otrevlig. Förstår om du inte menade att låta otrevlig, men det blev så i och med att du klampade in utan att låta någon annan föra sin talan eller ens försöka visa förståelse för en stressig situation.

SvaraCitera
Ämnesstartare

fy fan för den där äckliga JÄVLA människan
inte bara mig? tre tjejer till (som jag vet om)?!
hej polisen här kommer vi

SvaraCitera
Ämnesstartare

svin

SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
fy fan för den där äckliga JÄVLA människan
inte bara mig? tre tjejer till (som jag vet om)?!
hej polisen här kommer vi

va hänt? Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Coca-Cola:

Ladda upp bilder på när du: tränar, äter mat, umgås med folk, festar, ser en solnedgång/soluppgång, har ett fint citat som du snott från google, dina ben när du steker osv osv

Fan va lame :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn: Fan va lame :/

Gör som jag: stalka vänner och kändisar + ladda upp bilder på yngre syskon + husdjur så blir folk glada i hågen!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Coca-Cola:

Gör som jag: stalka vänner och kändisar + ladda upp bilder på yngre syskon + husdjur så blir folk glada i hågen!

Låter som en plan 😛 

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Är du alltid trevlig och på topp och solskenig när du är jättestressad till den så milda grad att du nästan hyperventilerar?

Du behöver inte svara på det, men kom ihåg det till nästa gång. Om min adminroll spelade någon roll i hur folk bemötte mig skulle du inte heller ha varit otrevlig. Förstår om du inte menade att låta otrevlig, men det blev så i och med att du klampade in utan att låta någon annan föra sin talan eller ens försöka visa förståelse för en stressig situation.

Ursäkta om jag förminskar dina problem här, men var det inte ett datorspel det var frågan om? Och ja, jag brukar faktiskt i de allra flesta situationer där jag inte på riktigt hyperventilerar i panik vara tacksam över all hjälp och inte snäsa åt folk. Hade du stått bredvid en döende familjemedlem och desperat sökte hjälp på um och inte fick råd du tyckte passade hade jag inte sagt någonting om din ton, men här ska du faktiskt ha kritik för att du endast snäste åt någon som ville hjälp dig med ditt problem.

Att jag gjorde det betyder inte att andra inte drar sig för att göra det. Jag har inte skrivit till dig i något tonläge du inte använt till någon annan.

SvaraCitera
latest comments