Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

tuuump

shatter:

bra 🙂 haft världens ångest för det hela helgen Rodnar drf har jag ditt mobilnmr nu också Rodnar reto tröttna på mitt gnäll eller nåt RodnarRodnarRodnar 

nej, nu funkar den igen! 😀 den behövde bara svalna tror jag, överhettades Galen 

Hahaha men vad väntar du på då? Släng iväg ett sms bara! 😀

Ahaa! Antar att det är en laptop? Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men neejekfdskjfhdkhgdkjhdskl ååh blir galen

Jag har betalat för the sims nu och vill att det ska fungera + PB har inte expansionerna jag köpt + det är inte tillåtet att tipsa om olagligheter på UM 

det ska bara vara att registrera dem via origin antar jag. är det 2 som inte funkar så får du snacka med supporten hos cdon, eller gå över så du skrev rätt på origin när du registrera dem?

SvaraCitera
Bell
 Bell

Du kanske rent av är med någon annan nu. Det kanske dröjer ett år tills ni krisar och sen ytterligare ett år och massa tillfälligheter tills du och jag dricker kaffe för första gången och sen på kvällen inte kan sluta smsa och sen en vecka senare kanske vi kysser varandra för första gången, i mörkret, till nån naturdokumentär om Madagaskar som jag inte kommer minnas nånting av för det enda jag kunde tänka på vad din brännheta hand på min höft.

Tänker på hur mycket jag ska ha gjort och gått igenom för att det ska bli vi. Han som var alldeles för på, han som var alldeles för på + bitter, han som jag förstörde, han som förstörde mig. Han som aldrig dök upp och han som bara var tråkig. Och han jag sa ja till på en strand.

Jag har en obotlig framtidsoptimism kring dig och mig men det är förjävligt att jag inte har ditt nummer så jag kan ringa och höra din röst. Det vore fint att höra hur den låter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Grät tills jag började må illa utav senaste Vampire diaries. Jag må ha pms men det där var fan inte schysst. Nu börjar jag nästan gråta igen!

SvaraCitera

tuuump:

Hahaha men vad väntar du på då? Släng iväg ett sms bara! 😀

Ahaa! Antar att det är en laptop? Galen

får la göra det då Galen  

japp, en easynote tv Rodnar

SvaraCitera
time
 time

Fingerprints:
Grät tills jag började må illa utav senaste Vampire diaries. Jag må ha pms men det där var fan inte schysst. Nu börjar jag nästan gråta igen!

Hear hear. Tror jag spräckte istes hörselsnäckor med mina tjut... 

Fkpaw: det ska bara vara att registrera dem via origin antar jag.

Men origin accepterar inte koderna. Med grundspelet så säger de att jag måste registrera spelet på thesims3.com, som inte accepterar koden heller, och med expansionen så säger de att koden är förbrukad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mst skriva en kvällens kram

SvaraCitera
Ämnesstartare

puush plaay stoop rewiii iiind nananana

SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Hear hear. Tror jag spräckte istes hörselsnäckor med mina tjut...

Hen gör ju hela serien. De tillsammans har man ju längtat efter sen avsnitt ett. Det här är så jääävla taskigt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men origin accepterar inte koderna. Med grundspelet så säger de att jag måste registrera spelet på thesims3.com, som inte accepterar koden heller, och med expansionen så säger de att koden är förbrukad.

Vad sa cdon, fick du bara ett mail med koderna o ingen länk att tanka på? står det inte info hur du ska gå tillväga? Du kan ladda ner spelen o lägga in dina koder i dem så har du helt lagliga spel sen. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer inte kunna sova inatt. fuck. 

SvaraCitera
time
 time

Fkpaw: Du kan ladda ner spelen o lägga in dina koder i dem så har du helt lagliga spel sen.

Men ÅTERIGEN så har inte PB expansionerna jag köpt för mac. Så nä, det alternativet går inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:
kommer inte kunna sova inatt. fuck. 

Varför inte :/?

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men ÅTERIGEN så har inte PB expansionerna jag köpt för mac. Så nä, det alternativet går inte.

vilket sätt du har att tacka för hjälp hörredu

ont: ouuuu måste kolla på det nyutkomna modern family-avsnittet

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ska jag palla en säsongsavslutning av Greys anatomy också, hujedamej. 

SvaraCitera
latest comments