shatter:
bra 🙂 haft världens ångest för det hela helgendrf har jag ditt mobilnmr nu också
reto tröttna på mitt gnäll eller nåt
![]()
nej, nu funkar den igen! 😀 den behövde bara svalna tror jag, överhettades
![]()
Hahaha men vad väntar du på då? Släng iväg ett sms bara! 😀
Ahaa! Antar att det är en laptop? 
time:
Men neejekfdskjfhdkhgdkjhdskl ååh blir galenJag har betalat för the sims nu och vill att det ska fungera + PB har inte expansionerna jag köpt + det är inte tillåtet att tipsa om olagligheter på UM
det ska bara vara att registrera dem via origin antar jag. är det 2 som inte funkar så får du snacka med supporten hos cdon, eller gå över så du skrev rätt på origin när du registrera dem?
Du kanske rent av är med någon annan nu. Det kanske dröjer ett år tills ni krisar och sen ytterligare ett år och massa tillfälligheter tills du och jag dricker kaffe för första gången och sen på kvällen inte kan sluta smsa och sen en vecka senare kanske vi kysser varandra för första gången, i mörkret, till nån naturdokumentär om Madagaskar som jag inte kommer minnas nånting av för det enda jag kunde tänka på vad din brännheta hand på min höft.
Tänker på hur mycket jag ska ha gjort och gått igenom för att det ska bli vi. Han som var alldeles för på, han som var alldeles för på + bitter, han som jag förstörde, han som förstörde mig. Han som aldrig dök upp och han som bara var tråkig. Och han jag sa ja till på en strand.
Jag har en obotlig framtidsoptimism kring dig och mig men det är förjävligt att jag inte har ditt nummer så jag kan ringa och höra din röst. Det vore fint att höra hur den låter.
Grät tills jag började må illa utav senaste Vampire diaries. Jag må ha pms men det där var fan inte schysst. Nu börjar jag nästan gråta igen!
tuuump:
Hahaha men vad väntar du på då? Släng iväg ett sms bara! 😀Ahaa! Antar att det är en laptop?
får la göra det då
japp, en easynote tv 
Fingerprints:
Grät tills jag började må illa utav senaste Vampire diaries. Jag må ha pms men det där var fan inte schysst. Nu börjar jag nästan gråta igen!
Hear hear. Tror jag spräckte istes hörselsnäckor med mina tjut...
Fkpaw: det ska bara vara att registrera dem via origin antar jag.
Men origin accepterar inte koderna. Med grundspelet så säger de att jag måste registrera spelet på thesims3.com, som inte accepterar koden heller, och med expansionen så säger de att koden är förbrukad.
mst skriva en kvällens kram
puush plaay stoop rewiii iiind nananana
time: Hear hear. Tror jag spräckte istes hörselsnäckor med mina tjut...
Hen gör ju hela serien. De tillsammans har man ju längtat efter sen avsnitt ett. Det här är så jääävla taskigt!
time:
Men origin accepterar inte koderna. Med grundspelet så säger de att jag måste registrera spelet på thesims3.com, som inte accepterar koden heller, och med expansionen så säger de att koden är förbrukad.
Vad sa cdon, fick du bara ett mail med koderna o ingen länk att tanka på? står det inte info hur du ska gå tillväga? Du kan ladda ner spelen o lägga in dina koder i dem så har du helt lagliga spel sen.
kommer inte kunna sova inatt. fuck.
Fkpaw: Du kan ladda ner spelen o lägga in dina koder i dem så har du helt lagliga spel sen.
Men ÅTERIGEN så har inte PB expansionerna jag köpt för mac. Så nä, det alternativet går inte.
time:
Men ÅTERIGEN så har inte PB expansionerna jag köpt för mac. Så nä, det alternativet går inte.
vilket sätt du har att tacka för hjälp hörredu
ont: ouuuu måste kolla på det nyutkomna modern family-avsnittet
Nu ska jag palla en säsongsavslutning av Greys anatomy också, hujedamej.