Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

tuuump:

Heeej! 🙂

sry att jag dissade dig i fredagsRodnar min dator paja Gråter

SvaraCitera

Kudhos:
"Kudden, du ska plugga hela söndagen. Få allt gjort inför veckan" sa Kudden till sig själv.

L24cy.gif

that feeling 🙁 lider med dig! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

va e ditt problem fan va du spammar med sånt nonsens Unga Dam,,,..

iofs e typ hälften jag skivit är nonsens så 😛 men e det något som hänt eller 

a om jag förstått d rätt så ska man skriva d man har i tankarna här o "asdjgklgSÖFLAKFAJDdjbkaslgdjkl" e xakt va ajg har i tankarna så URSÄKTA MIG om vi tänker olika du behövr nt va så ortevlig o snäsig  alla människor är olika o d e d som gör sos t männoskor som jag brukar säga .. <x-D

tuuump:

Skeptisk

ӕ hej

SvaraCitera
Ämnesstartare

PAJAZZ

SvaraCitera
Ämnesstartare

paj-ass

SvaraCitera
Ämnesstartare

pay-ass

SvaraCitera
Ämnesstartare

så kul jag ordbajsar

SvaraCitera
time
 time

Håller på att börja gråta i panik härborta va.

Köpte efter många om och men hem The Sims 3 + två expansioner från cdon.com. Står att jag ska kunna ladda ner filerna, men icke, fick bara produktnycklarna.

Försökte regga spelen via thesims3-hemsidan. Kunde inte registrera grundspelet men ena expansionen. Andra expansionen hamnade i Originbiblioteket som tänkt och laddades ned. Det går inte att redeema code:en för den första expansionen via Origin eftersom jag redan registrerat den via simshemsidan. SÅ JAG FÅR INTE NER DEN. Och jag vet inte hur jag ska få ner grundspelet heller.

Kan nån snälla hjälpa innan jag bryter ihop?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

a om jag förstått d rätt så ska man skriva d man har i tankarna här o "asdjgklgSÖFLAKFAJDdjbkaslgdjkl" e xakt va ajg har i tankarna så URSÄKTA MIG om vi tänker olika du behövr nt va så ortevlig o snäsig  alla människor är olika o d e d som gör sos t männoskor som jag brukar säga .. <x-D

va

SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

va

va e d du nt förstår

SvaraCitera
Ämnesstartare

dags att se fram emot en sömnlös natt då. gonatt.

SvaraCitera
tuuump

shatter:

sry att jag dissade dig i fredagsRodnar min dator paja Gråter

Haha, det är lugnt Blink 

Det lät mindre bra dock! e den helt åt helvete nu? Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Håller på att börja gråta i panik härborta va.

Köpte efter många om och men hem The Sims 3 + två expansioner från cdon.com. Står att jag ska kunna ladda ner filerna, men icke, fick bara produktnycklarna.

Försökte regga spelen via thesims3-hemsidan. Kunde inte registrera grundspelet men ena expansionen. Andra expansionen hamnade i Originbiblioteket som tänkt och laddades ned. Det går inte att redeema code:en för den första expansionen via Origin eftersom jag redan registrerat den via simshemsidan. SÅ JAG FÅR INTE NER DEN. Och jag vet inte hur jag ska få ner grundspelet heller.

Kan nån snälla hjälpa innan jag bryter ihop?

Lånalitethesimshär

ta-da

SvaraCitera

tuuump:

Haha, det är lugnt Blink 

Det lät mindre bra dock! e den helt åt helvete nu? Gråter

bra 🙂 haft världens ångest för det hela helgen Rodnar drf har jag ditt mobilnmr nu också Rodnar reto tröttna på mitt gnäll eller nåt RodnarRodnarRodnar 

nej, nu funkar den igen! 😀 den behövde bara svalna tror jag, överhettades Galen 

SvaraCitera
time
 time

Fkpaw:

Lånalitethesimshär

ta-da

Men neejekfdskjfhdkhgdkjhdskl ååh blir galen

Jag har betalat för the sims nu och vill att det ska fungera + PB har inte expansionerna jag köpt + det är inte tillåtet att tipsa om olagligheter på UM 

SvaraCitera
latest comments