Kudhos:
"Kudden, du ska plugga hela söndagen. Få allt gjort inför veckan" sa Kudden till sig själv.
that feeling 🙁 lider med dig!
s1cce:
va e ditt problem fan va du spammar med sånt nonsens Unga Dam,,,..iofs e typ hälften jag skivit är nonsens så 😛 men e det något som hänt eller
a om jag förstått d rätt så ska man skriva d man har i tankarna här o "asdjgklgSÖFLAKFAJDdjbkaslgdjkl" e xakt va ajg har i tankarna så URSÄKTA MIG om vi tänker olika du behövr nt va så ortevlig o snäsig alla människor är olika o d e d som gör sos t männoskor som jag brukar säga .. <x-D
ӕ hej
PAJAZZ
paj-ass
pay-ass
så kul jag ordbajsar
Håller på att börja gråta i panik härborta va.
Köpte efter många om och men hem The Sims 3 + två expansioner från cdon.com. Står att jag ska kunna ladda ner filerna, men icke, fick bara produktnycklarna.
Försökte regga spelen via thesims3-hemsidan. Kunde inte registrera grundspelet men ena expansionen. Andra expansionen hamnade i Originbiblioteket som tänkt och laddades ned. Det går inte att redeema code:en för den första expansionen via Origin eftersom jag redan registrerat den via simshemsidan. SÅ JAG FÅR INTE NER DEN. Och jag vet inte hur jag ska få ner grundspelet heller.
Kan nån snälla hjälpa innan jag bryter ihop?
Attitydinkontinent:
a om jag förstått d rätt så ska man skriva d man har i tankarna här o "asdjgklgSÖFLAKFAJDdjbkaslgdjkl" e xakt va ajg har i tankarna så URSÄKTA MIG om vi tänker olika du behövr nt va så ortevlig o snäsig alla människor är olika o d e d som gör sos t männoskor som jag brukar säga .. <x-D
va
dags att se fram emot en sömnlös natt då. gonatt.
shatter:
sry att jag dissade dig i fredagsmin dator paja
Haha, det är lugnt
Det lät mindre bra dock! e den helt åt helvete nu? 
time:
Håller på att börja gråta i panik härborta va.Köpte efter många om och men hem The Sims 3 + två expansioner från cdon.com. Står att jag ska kunna ladda ner filerna, men icke, fick bara produktnycklarna.
Försökte regga spelen via thesims3-hemsidan. Kunde inte registrera grundspelet men ena expansionen. Andra expansionen hamnade i Originbiblioteket som tänkt och laddades ned. Det går inte att redeema code:en för den första expansionen via Origin eftersom jag redan registrerat den via simshemsidan. SÅ JAG FÅR INTE NER DEN. Och jag vet inte hur jag ska få ner grundspelet heller.
Kan nån snälla hjälpa innan jag bryter ihop?
ta-da
tuuump:
Haha, det är lugnt![]()
Det lät mindre bra dock! e den helt åt helvete nu?
bra 🙂 haft världens ångest för det hela helgen
drf har jag ditt mobilnmr nu också
reto tröttna på mitt gnäll eller nåt 

nej, nu funkar den igen! 😀 den behövde bara svalna tror jag, överhettades
ta-da
Men neejekfdskjfhdkhgdkjhdskl ååh blir galen
Jag har betalat för the sims nu och vill att det ska fungera + PB har inte expansionerna jag köpt + det är inte tillåtet att tipsa om olagligheter på UM