Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

amsi:

svårt att se sj ibland

lever

sj just nu då??

så enkelt att d blir svårt

=) alltid ngt 

jo fan de flyter ändå ska sova nu 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lonesome Sparrow:

<3 <3 <3 <3 <3
KRAM 

kram ville ringa dig hela kvällen men har inte ditt nr längre för du har nytt tror jag 

SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

så enkelt att d blir svårt

=) alltid ngt 

jo fan de flyter ändå ska sova nu 

sov gott

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

sov gott

<3 dsm 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är beundransvärt att nachac verkar vara den enda på forumet som skriver "djävla" i stället för "jävla"

Z0dd: nostalgi...

https://static.ungdomar.se/users/237682/forum/%C3%B6%C3%B6%C3%B6%C3%B6%C3%B6.pn g" alt="ööööö.png" />

Var detta i samband med breivik-dåden?

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Tycker att det är beundransvärt att nachac verkar vara den enda på forumet som skriver "djävla" i stället för "jävla"

jag skriver alltid med d

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: jag skriver alltid med d

wtf hur fan har jag kunnat missa detta då?SkeptiskRodnar

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

haha texasbor Hjärta läste ett recept på dip som krävde 1,25dl olja och 5dl riven ost, per person

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dags att drömma sig bort i musiken maybe

SvaraCitera
Ämnesstartare

min lugg börjar bli alldeles för lång nu och topparna slitna, dags att boka klipptid. men vet inte hur jag ska klippa mig, trött på den här frisyren och vill inte ha kort igen. vad finns det för alternativ? åg¨fdk ådjm mdpoh 

SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:
min lugg börjar bli alldeles för lång nu och topparna slitna, dags att boka klipptid. men vet inte hur jag ska klippa mig, trött på den här frisyren och vill inte ha kort igen. vad finns det för alternativ? åg¨fdk ådjm mdpoh 

afro

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är löjligt blyg när det kommer till killar jag försöker haffa som jag inte vet någonting om.. förutom att de ser söta och nördiga ut. Letar egentligen inte efter någon ny för jag tror att det fortfarande är så att jag är lite kär i någon jag förmodligen aldrig kommer få tillräckligt mycket respekt av för att kunna vara nära.. Det gör mig fett ledsen. Ångrar mig med vissa val jag gjort även fast jag samtidigt inte gör det. Ledsen

SvaraCitera
tuuump

Semla:
Jag är löjligt blyg när det kommer till killar jag försöker haffa som jag inte vet någonting om.. förutom att de ser söta och nördiga ut. Letar egentligen inte efter någon ny för jag tror att det fortfarande är så att jag är lite kär i någon jag förmodligen aldrig kommer få tillräckligt mycket respekt av för att kunna vara nära.. Det gör mig fett ledsen. Ångrar mig med vissa val jag gjort även fast jag samtidigt inte gör det. Ledsen

Daamn! Är i exakt samma sits! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

tuuump:

Daamn! Är i exakt samma sits! 

Lite underligt då du påminner vagt om en person jag känner. Vet du vem jag är?

SvaraCitera
tuuump

Semla:

Lite underligt då du påminner vagt om en person jag känner. Vet du vem jag är?

Tyvärr inte! Förutom det jag läst av dig på några trådar här på um "/

SvaraCitera
latest comments